×
×

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی
برای احیای مشاغل بانوان خراسان شمالی۶۰میلیاردریال پرداخت شد

  • کد نوشته: 22263
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین ملیحه یغمایی روز جمعه در گفتگو با ایرنا با بیان اینکه مهدکودک ها و آرایشگاه های زنانه بیشترین آسیب را در حوزه مشاغل بانوان استان متحمل شدند، اظهار داشت: با توافقاتی که با بانک ملت و صندوق کارآفرینی امید داشتیم، سعی شده است که این تسهیلات با بهره کمی در اختیار مشاغل آسیب دیده قرار گیرد زیرا بدنبال بدهکار کردن بانوان و ناتوانی آنها در بازپرداخت تسهیلات نیستیم.
    برای احیای مشاغل بانوان خراسان شمالی۶۰میلیاردریال پرداخت شد
  • تبلیغ هدفمند

     مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی گفت: امسال ۶۰میلیارد ریال تسهیلات برای احیای مشاغل بانوان آسیب دیده از کرونای استان پرداخت شد که بخشی از آن به صورت بلاعوض بود.

    برای احیای مشاغل بانوان خراسان شمالی۶۰میلیاردریال پرداخت شد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین ملیحه یغمایی روز  جمعه در گفتگو با ایرنا با بیان اینکه مهدکودک ها و آرایشگاه های زنانه بیشترین آسیب را در حوزه مشاغل بانوان استان متحمل شدند، اظهار داشت: با توافقاتی که با بانک ملت و صندوق کارآفرینی امید داشتیم، سعی شده است که این تسهیلات با بهره کمی در اختیار مشاغل آسیب دیده قرار گیرد زیرا بدنبال بدهکار کردن بانوان و ناتوانی آنها در بازپرداخت تسهیلات نیستیم.

    یغمایی با اشاره به اینکه بخش زیادی از تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است، افزود: تاکنون کارفرمایان ۳۰۰ شغل آسیب دیده از کرونا به دفتر امور بانوان استانداری خراسان شمالی برای دریافت تسهیلات مراجعه کرده اند.

    وی با اشاره به راه اندازی ۲ بازار مجازی تولیدات مشاغل بانوان استان زیر نظر امور بانوان استانداری خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی و تشویق به خریدهای اینترنتی از تیرماه امسال این بازارچه ها در بخش تولیدات مشاغل خانگی و صنایع دستی بانوان استان با همکاری پارک علم و فناروی استان راه اندازی است.

    یغمایی افزود: این مشاغل خانگی در این مدت بسیار موفق عمل کرده اند به گونه ای که تنها در حوزه صنایع دستی بانوان استان در آستانه شب یلدا چهار میلیارد ریال فروش اینترنتی داشته اند.

    ۴۹ درصد از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی را بانوان تشکیل می دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *