فرماندار روانسر گفت: دولت تدبیر و امید ۱۴۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف از سال ۹۶ تاکنون در این شهرستان هزینه کرده است.
×
×

هزینه۱۴۵میلیاردتومانی دولت درروانسرکرد

  • کد نوشته: 22472
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۲
  • ۰
  • فرماندار روانسر گفت: دولت تدبیر و امید ۱۴۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف از سال ۹۶ تاکنون در این شهرستان هزینه کرده است.
    هزینه۱۴۵میلیاردتومانی دولت درروانسرکرد
  • تبلیغ هدفمند
    دولت ۱۴۵ میلیارد تومان در روانسر هزینه کرد
    هزینه۱۴۵میلیاردتومانی دولت درروانسرکرد

    فرماندار روانسر گفت: دولت تدبیر و امید ۱۴۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف از سال ۹۶ تاکنون در این شهرستان هزینه کرده است.

    سعدی مصطفی زاده افزود: این اعتبار برای اجرای بیش از ۴۰۰ طرح و پروژه در بخش های مختلف عمرانی، اقتصادی، تولیدی، خدماتی و رفاهی هزینه شده است.

    وی تصریح کرد: حدود ۱۲۰ طرح در بخش عمران روستایی و توسط دهیاری ها در روستاهای بخش مرکزی و شاهو اجرا شده است.

    فرماندار روانسر با بیان اینکه طرح های کشاورزی خوبی در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفته ادامه داد: ساخت واحدهای مرغداری، ۲ واحد سردخانه محصولات خارج از فصل، پرواربندی ها و اجرای طرح های آبیاری تحت فشار در سطح ۶۰۰ هکتار از دیگر اقداماتی است که در بخش کشاورزی انجام گرفته است.

    مصطفی زاده اظهارداشت: در بخش آبرسانی به روستاها و مجتمع های روستایی، اجرای طرح های دفع فاضلاب، ساخت واحدهای پذیرایی بین راهی و اقامتگاه های بوم گردی،  بهسازی معابر درون شهری و برون شهری، طرح های هادی روستایی، برق رسانی و گازرسانی نیز طرح ها و پروژه های خوبی انجام شده است.

    وی اضافه کرد: گازرسانی گسترده به روستاها از افتخارات دولت تدبیر و امید است و خوشبختانه این مهم در روانسر با روند خوبی در حال اجرا است.

    نماینده عالی دولت در روانسر با بیان اینکه اکنون حدود ۶۰ روستای روانسر از نعمت گاز برخوردار است، گفت: گازرسانی به بیش از ۶۰ روستای روانسر دیگر نیز در حال انجام است که با بهره برداری از آنها افتخاری به افتخارات دولت و نظام در این شهرستان افزوده می شود.

    مصطفی زاده افزود: نظام سلامت در دولت یازدهم و دوازدهم به طور ویژه ای ارتقا پیدا کرد و آغاز ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر، ساخت پایگاه فوریت پزشکی، راه اندازی بخش دیالیز و تجهیز خانه های بهداشت از جمله اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان در روانسر است.

    وی با بیان اینکه وضعیت حاکم برکشور مانع از تداوم عمران و آبادانی نشده است، گفت: توسعه و عمران و آبادانی همه جانبه مهمترین اولویت دولت تدبیر و امید در شهرستان است.

    فرماندار روانسر ادامه داد: از دیگر خدمات دولت در شهرستان روانسر که با روند مطلوبی در حال اجرا است، طرح اقدام ملی مسکن است و خوشبختانه کارهای خوبی در این شهرستان در حال انجام است.

    مصطفی زاده افزود: دولت تدبیر و امید توجه به نقاط محروم و مرزی را در دستور کار خود قرار داد و خدمات بسیار خوبی در این مناطق صورت گرفت.

    وی اظهار داشت: شاخصه اصلی دولت تدبیر و امید واقع گرا بودن است و براساس واقعیات تصمیم می گیرد و بر همین اساس آنها را اجرایی می کند.

    مصطفی زاده یادآور شد: تا سال ۹۵ فقط چهار سازمان مردم نهاد در روانسر فعالیت داشت و اکنون این آمار به ۹ سمن رسیده است و این سمن ها در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و محیط زیست فعالیت دارند.  

    وی با بیان اینکه در مجموع ۴۲۷ میلیارد و ٨۴۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و بلاعوض برای بازسازی واحدهای زلزله زده هزینه شده افزود: برای بازسازی ۱۱۲ واحد شهری ٨۰ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال و برای بازسازی ۵۶۰ واحد روستایی نیز در مجموع ۳۴۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و بلاعوض پرداخت شده است.

    فرماندار روانسر اظهار داشت: ۹۹۰ واحد تعمیری نیز با دریافت ۳۰۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال نوسازی شده اند و برای کمک به خسارت دیدگان از زلزله، بیش از یک هزار و ۷۳۴ تن سیمان،  ۱۲۳ تن تیرآهن و ۲۳۶ تن میلگرد بین واحدهای خسارت دیده این شهرستان توزیع شده است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *