×
×

افتتاح بازارچه صنایع دستی بوشهر

  • کد نوشته: 22631
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، معاون صنایع دستی استان بوشهر گفت: بازارچه صنایع دستی بوشهر با مشارکت بخش خصوصی، در عمارت مبارکی یکی از بناهای ارزشمند بافت تاریخی بوشهر در محله بهبهانی با مساحت ۶۶۵ مترمربع قرار دارد.
    افتتاح بازارچه صنایع دستی بوشهر
  • تبلیغ هدفمند

    همزمان با دومین روز بزرگداشت دهه فجر بازارچه صنایع دستی در عمارت مبارکی بوشهر شامگاه دوشنبه با حضور علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افتتاح شد.

    افتتاح بازارچه صنایع دستی بوشهر

    افتتاح بازارچه صنایع دستی بوشهر
    افتتاح بازارچه صنایع دستی بوشهر

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، معاون صنایع دستی استان بوشهر گفت:  بازارچه صنایع دستی بوشهر با مشارکت بخش خصوصی، در عمارت مبارکی یکی از بناهای ارزشمند بافت تاریخی بوشهر در محله بهبهانی با مساحت ۶۶۵ مترمربع قرار دارد.

    لیلا رحیمی افزود: عمارت مبارکی یکی از ابنیه‌های شاخص و ثبتی پهنه ارزشمند بافت بوشهر است که با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال مرمت و تجهیز شده است.

    وی بیان کرد: کارگاه‌های تولید، عرضه و فروش صنایع‌دستی در این بازارچه هم‌زمان فعال است و با راه‌اندازی این پروژه، برای ۳۵ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

    معاون صنایع دستی بوشهر هدف از راه اندازی این بازارچه را توسعه و ترویج هنر صنعت‌گران بوشهری و تحقق اهداف دولت مبنی بر فعال شدن بخش خصوصی در هر دو حوزه صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد.

    وی ادامه داد: در زمان حاضر ۳۰ رشته صنایع دستی در استان بوشهر فعالیت دارند که از این شمار ۱۱ رشته  خاص بوشهر هستند و همزمان با افتتاح این بازارچه به شکل متمرکز در این مکان فعالیت می‌کنند.

    معاون صنایع دستی استان بوشهر گفت: یکی از نکات قابل توجه در این بازارچه تولید و عرضه به شکل همزمان است و گردشگر می‌تواند با بازدید از کارگاه صنایع دستی مختلف و آشنایی با چگونگی مراحل تولید، محصولی را که می‌خواهد خریداری کند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *