×
×

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان
افتتاح۱۵۱واحدمسکن روستایی شیروان

  • کد نوشته: 22723
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین عزیز ابراهیمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات تحویل متقاضیان شد که در مجموع برای این تعداد واحد مسکونی، ۶۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل تسهیلات مسکن روستایی تخصیص یافت.
    افتتاح۱۵۱واحدمسکن روستایی شیروان
  • تبلیغ هدفمند

    رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: عملیات ساخت ۱۵۱ واحد مسکن روستایی که از هفته دولت امسال در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه این شهرستان آغاز شده بود همزمان با سومین روز از دهه فجر تحویل خانواده‌های نیازمند شد.

    افتتاح۱۵۱واحدمسکن روستایی شیروان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین عزیز ابراهیمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات تحویل متقاضیان شد که در مجموع برای  این تعداد واحد مسکونی، ۶۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل تسهیلات مسکن روستایی تخصیص یافت.

    وی افزود: هر ساله تسهیلات مسکن روستایی برای بهسازی، مقاوم سازی و احداث از محل تسهیلات بانکی و منابع مختلف تخصیص می یابد که  در چند سال اخیر ساکنان روستاهای این شهرستان از دریافت تسهیلات استقبال خوبی داشتند و تعداد واحدهای به بهره برداری رسیده امسال نیز در مقایسه با سال های قبل رشد خوبی دارد.

    رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان همچنین گفت: در دهه فجر امسال اجرای طرح هادی روستای ملاباقر از توابع بخش مرکزی این شهرستان با ۹ میلیارد ریال اعتبار به اتمام رسید.

    هم اکنون از جمعیت ۱۵۷ هزار نفری شیروان، ۶۸ هزار نفر در قالب ۱۸ هزار خانوار در روستاهای شیروان سکونت دارند.

    مرکز شهرستان شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد و در مسیر جاده استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *