×
×

مدیرکل پست گلستان
سهولت درتجارت الکترونیکی باسایت روستابازار

  • کد نوشته: 22807
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۶
  • ۰
  • مهرداد جلالی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بازار کسب و کار گفت:یکی از عملیاتی که شرکت پست برای افزایش سالانه مرسولات پستی انجام داد فعال سازی کسب و کار های تجارت الکترونیک در روستا است.
    سهولت درتجارت الکترونیکی باسایت روستابازار
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل اداره پست استان گلستان از تاسیس سایت روستا بازار خبر داد.

    سهولت درتجارت الکترونیکی باسایت روستابازار

    سهولت درتجارت الکترونیکی باسایت روستابازار
    سهولت درتجارت الکترونیکی باسایت روستابازار

    مهرداد جلالی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بازار کسب و کار گفت:یکی از عملیاتی که شرکت پست برای افزایش سالانه مرسولات پستی انجام داد فعال سازی کسب و کار های تجارت الکترونیک در روستا است.

    روستائیان عزیز می توانند زین پس تولیدات دستی خود را از طریق سایت روستا بازار Rustabazar.post.ir شرکت پست که برای این فعالیت آماده شده ارائه کرده و تولیدات خود را به اقصی نقاط کشور ارسال کنند.

    مدیرکل اداره کل پست استان گلستان در ادامه گفت: از مزایای این سایت این است که روستاییان می توانند محصولات خود را بدون واسطه و در کوتاه ترین مدت به محل موردنظرشان ارسال کرده و بدون دغدغه وجوه حاصل از فروش خود را دریافت کنند.

    جلالی همچنین در خصوص وضعیت اداره پست پس از خرید مردم استان از نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: تا کنون ۴۹۰۰ جلد کتاب و ۹۰۰۰ بسته پستی وارد استان گلستان شده است که حدود ۹۰ درصد آن ها توزیع شده و باقی در چند روز آینده به دست صاحبانشان خواهد رسید.

    در ادامه مدیرکل اداره پست استان گلستان از تاسیس یک مرکز تخصصی خدمات الکترونیک در اداره پست خبر داد و گفت: دوستان ما در این فضا محصولاتی را که به صورت اینترنتی از سایر استان ها خریداری شده، و یا از استان  ما به سایر استان ها ارسال خواهد شد را در این مرکز آماده و در سیستم ثبت می کنند و سپس به دست گیرندگان می رسانند.

    جلالی در انتها افزود: ما تقریبا در تمام نقاط استان از نمایشگاه مجازی کتاب تهران سفارش داشتیم اما بیشترین سفارشات برای شهرستان های گرگان و گنبد بود.

    نویسنده: مریم جعفری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *