×
×

رئیس پلیس فتا استان همدان
شیادان به بهانه فروش شارژهمچنان قربانی می‌گیرند

  • کد نوشته: 22991
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۷
  • ۰
  • سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد رئیس پلیس فتا استان همدان در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه و شکایت شخصی به پلیس فتا شهرستان نهاوند مبنی بر برداشت غیرمجاز بیش از 20 میلیون ریال از حسابش موضوع ضمن تشکیل پرونده تا شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان ارتکاب جرم در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
    شیادان به بهانه فروش شارژهمچنان قربانی می‌گیرند
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان همدان از شناسایی و کشف پرونده با موضوع برداشت غیرمجاز از طریق فیشینگ درگاه بانکی خبر داد.

    شیادان به بهانه فروش شارژهمچنان قربانی می‌گیرند

    شیادان به بهانه فروش شارژهمچنان قربانی می‌گیرند
    شیادان به بهانه فروش شارژهمچنان قربانی می‌گیرند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد رئیس پلیس فتا استان همدان در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه و شکایت شخصی به پلیس فتا شهرستان نهاوند مبنی بر برداشت غیرمجاز بیش از ۲۰ میلیون ریال از حسابش موضوع ضمن تشکیل پرونده تا شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان ارتکاب جرم در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

    این مقام انتظامی بیان کرد: پس از ثبت شکایت این فرد تحقیقات برای واکاوی زوایای پنهان پرونده آغاز و تحقیقات کارشناسان پلیس فتا نشان داد که سارق حساب بانکی در یک نوبت از حساب مالباخته به صورت اینترنتی مبلغ ۲۰میلیون ریال را برداشت کرده‌است، در ادامه با پیگیری های شبانه روزی و سرعت عمل این پلیس بلافاصله حساب بانکی مقصد مسدود و در ادامه با هماهنگی قضایی دقیقا همان مبلغ به حساب شاکی برگردانده شد .

    وی ادامه داد : با بررسی‌ مستندات پرونده مشخص شد شاکی در یک سایت جعلی اقدام به خرید شارژ کرده و اطلاعات کارت بانکی‌اش از طریق صفحات فیشینگ درگاه بانکی به سرقت رفته است.

    سرهنگ سرخوش‌نهاد در توصیه به کاربران گفت: برای انجام یک خرید اینترنتی موفق علاوه بر رعایت تمامی پروتکل‌های امنیتی مثل واردکردن دستی و چک کردن آدرس دقیق در قسمت آدرس بار، استفاده از افزونه‌های ضد فیشینگ درگاه بانکی و…، سعی کنید که در هنگام عملیات پرداخت اینترنتی، رمز دوم پویا خود را در ثانیه‌های پایانی باقیمانده از اعتبار آن وارد نمایید تا با این کار فرصت ارتکاب جرم را از مجرمین سلب و گرفتار فیشینگ نشوید.

    رئیس پلیس فتا استان همدان خاطر نشان کرد : پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir بخش گزارش های مردمی با ما در میان بگذارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *