×
×

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ و دهیاری‌های کشور
درسراسرکشور۵۸۱۱طرح روستایی افتتاح می‌شود

  • کد نوشته: 23005
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۷
  • ۰
  • علی قربانی در پایان سفر به ساوه که با هدف افتتاح چند طرح صنعتی و روستایی انجام شد، افزود: برای به نتیجه رسیدن این تعداد از طرح های افتتاحی ۱۱ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
    درسراسرکشور۵۸۱۱طرح روستایی افتتاح می‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ و دهیاری‌های کشور از افتتاح پنج هزار و ۸۱۱ طرح عمرانی و اقتصادی به مناسبت ایام دهه فجر در روستاهای کشور خبر داد.

    درسراسرکشور۵۸۱۱طرح روستایی افتتاح می‌شود

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، «علی قربانی» روز پنجشنبه در پایان سفر به ساوه که با هدف افتتاح چند طرح صنعتی و روستایی انجام شد، افزود: برای به نتیجه رسیدن این تعداد از طرح های افتتاحی ۱۱ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

    به گفته او، بوستان، چمن مصنوعی، بهسازی معابر و ایستگاه آتش نشانی عمده ترین طرح های افتتاحی در سطح روستاهای کشور است.

    وی ادامه داد: به منظور پیگیری مطالبات دهیاران، ساختار دهیاری‌ها به استان‌ها ابلاغ شده و بعد از ۲۲ سال دهیاری‌ها دارای ضوابط تشکیلاتی و چارت سازمانی شدند.
    قربانی افزود: دستورالعمل بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری‌ها به زودی ابلاغ خواهد شد که در راستای تامین امنیت شغلی کارکنان اقدامی اساسی محسوب می‌شود.
    به گفته معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اصلاح آیین نامه استخدام دهیاری‌ها در دولت و همچنین لایحه اصلاح قوانین در دستور کار است.
    وی عنوان کرد: با ابلاغ دستورالعمل‌ها از عزل شخصی و سلیقه‌ای دهیاران خودداری می‌شود ضمن اینکه فعالیت آنها نیز در زمره سوابق دولتی محسوب و موضوع بیمه آنها هم حل شده است.
    وی با اشاره به اینکه فرایند نحوه انتخاب دهیار باید اصلاح شود، بیان کرد: دهیاری‌ها اگرچه نهادی نوپا هستند اما نقش مهمی در توسعه و آبادانی دارند و در راستای بهبود وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور مشارکت می‌کنند.
    معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بر اهمیت تجهیز روستاها به سیستم‌های امنیتی و جلوگیری از سرقت‌ تاکید کرد.

    امروز با حضور معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری و دهیاری های کشور در شهرستان زرندیه سه طرح شامل چمن مصنوعی، دندانپزشکی خیریه و بهسازی معابر «صدرآباد» و همچنین ۲ طرح بلوار ورودی و بهسازی معابر روستای «حسین آباد» و زمین چمن روستای «ورده» زرندیه افتتاح شد.

    قربانی در ادامه با حضور در شهرستان ساوه یک طرح صنعتی و طرح سنگفرش روستاهای «سیلیگرد»، «یل آباد» و چمن مصنوعی روستای «چرمک» را افتتاح نمود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *