×
×

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین
افزایش۲۳درصدی اقامت مسافران دراسفراین

  • کد نوشته: 23085
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۸
  • ۰
  • عبدالله سهرابی اظهار داشت: ظرفیت اسکان و اقامت ماهانه مسافران در شهرستان اسفراین پیش از این، چهار هزار و ۵۸۸ نفر در ۱۴ بوم گردی و یک مُتل بوده است.
    افزایش۲۳درصدی اقامت مسافران دراسفراین
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر یکهزار و ۸۰ تخت‌ برای اقامت مسافران و گردشگران در این شهرستان افزوده شد که بدین ترتیب ظرفیت زیرساخت‌های اقامتی این خطه ۲۳ درصد رشد یافت.

    افزایش۲۳درصدی اقامت مسافران دراسفراین

    افزایش۲۳درصدی اقامت مسافران دراسفراین
    افزایش۲۳درصدی اقامت مسافران دراسفراین

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین عبدالله سهرابی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ظرفیت اسکان و اقامت ماهانه مسافران در شهرستان اسفراین پیش از این، چهار هزار و ۵۸۸ نفر در ۱۴ بوم گردی و یک مُتل بوده است.


    وی افزود: با افتتاح نخستین هتل آپارتمان اسفراین هزار و ۸۰ نفر به ظرفیت اقامت و اسکان ماهانه مسافران در شهرستان افزوده شد و ظرفیت اقامتی شهرستان به پنج هزار و ۶۶۸ نفر رسیده است.

    سهرابی گفت: این هتل آپارتمان با سرمایه ۳۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی که تامین ۱۰ میلیارد ریال  این‌ اعتبار از محل تسهیلات کم بهره بوده ایجاد شده است.

    وی هتل آپارتمان اسفراین را نخستین هتل آپارتمان خراسان شمالی دانست و افزود: این هتل آپارتمان ۱۵ سوئیت با ظرفیت اقامت روزانه ۳۶ نفر را داراست و با بهره برداری از آن بخشی از مشکلات شهرستان درخصوص  اقامت میهمان کشوری حل می شود.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا نخستین هتل آپارتمان شهرستان اسفراین به مناسبت گرامیداشت دهه فجر روز پنجشنبه گذشته افتتاح شد.

    شهرستان ۱۲۰نفری اسفراین در ۶۰کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *