رئیس امور آب سلسله گفت: پنج هزار مترمکعب از حریم و بستر رودخانه "دوآب" این شهرستان در راستای تحقق قانون توزیع عادلانه آب و احقاق حقوق عامه، رفع تصرف و آزادسازی شد.
×
×

رفع تصرف پنج هزار متر مکعب از رودخانه “دوآب” سلسله

  • کد نوشته: 23221
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۹
  • ۰
  • رئیس امور آب سلسله گفت: پنج هزار مترمکعب از حریم و بستر رودخانه "دوآب" این شهرستان در راستای تحقق قانون توزیع عادلانه آب و احقاق حقوق عامه، رفع تصرف و آزادسازی شد.
    رفع تصرف پنج هزار متر مکعب از رودخانه “دوآب” سلسله
  • تبلیغ هدفمند
    پنج هزار متر مکعب از رودخانه "دوآب" سلسله رفع تصرف شد
    رفع تصرف پنج هزار متر مکعب از رودخانه “دوآب” سلسله

    رئیس امور آب سلسله گفت: پنج هزار مترمکعب از حریم و بستر رودخانه “دوآب” این شهرستان در راستای تحقق قانون توزیع عادلانه آب و احقاق حقوق عامه، رفع تصرف و آزادسازی شد.

    ذبیح جودکی اظهار داشت: پس از اخذ دستور مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی و شیلات شهرستان، پنج هزار متر مکعب در محدوده زیرطاق (پل دوآب)  آزاد، لایروبی بستر و ساماندهی شد. 

    وی با اشاره به آزادسازی حریم و بستر سراب” زز” در آینده نزدیک افزود: سایر متجاوزان به بستر و حریم رودخانه کهمان و منطقه هنام نیز شناسایی شده اند و پس از طی مراحل قانونی، رفع تصرف در این رودخانه ها نیز انجام خواهد گرفت.

    جودکی با اشاره به انجام آزادسازی و رفع تصرف چهار و نیم هکتار از حریم و بستر رودخانه های شهرستان در سال جاری عنوان کرد: بیشتر رفع تصرف های صورت گرفته به میزان ۳۲ مورد در مناطق کاکارضا، چشمه داربید، چشمه گلم کاو و سراب امیر بوده است. 

    وی بیان کرد: اداره امور آب با بازدیدهای میدانی شبانه روزی از منابع آب شهرستان، هرگونه تخلف از جمله چاه غیرمجاز، اضافه برداشت چاه مجاز، برداشت غیرمجاز از مصالح رودخانه ای و معادن شن و ماسه، موتور تلمبه غیر مجاز، ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه ها و سایر تخلفات آبی را شناسایی می کند و معرفی متخلفان به دستگاه قضایی را در دستور کار دارد.

    بیش از ۴۰۰ چشمه و سراب در شهرستان سلسله وجود دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *