×
×

استاندار گلستان
ممنوعیت ورودخودروهای پلاک‌غیربومی به‌استان

  • کد نوشته: 23262
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۹
  • ۰
  • دکتر حق شناس با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص منع تردد به استان های شمالی، گفت: خودروهای ورودی با پلاک غیر بومی به گلستان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.
    ممنوعیت ورودخودروهای پلاک‌غیربومی به‌استان
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان بعدازظهر روز شنبه ۱۸ بهمن در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: بار بستری بیماران کرونایی و همچنین میزان جانباختگان کرونایی در استان گلستان در یک ثبات قرار دارد.

    ممنوعیت ورودخودروهای پلاک‌غیربومی به‌استان
    ممنوعیت ورودخودروهای پلاک‌غیربومی به‌استان
    ممنوعیت ورودخودروهای پلاک‌غیربومی به‌استان

    دکتر حق شناس با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص منع تردد به استان های شمالی، گفت: خودروهای ورودی با پلاک غیر بومی به گلستان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

    وی افزود:در حال حاضر دو شهر بندرگز و کردکوی در وضعیت نارنجی و پنج شهر در وضعیت آبی و هفت شهر استان در وضعیت زرد قرار دارند.در هفته گذشته میزان بار بستری بیماران با علائم کرونایی به حداقل ممکن رسید و نگرانی جدید ما برای پیک چهارم کرونا است.

    استاندار گلستان با تاکید به رعایت پروتکل های بهداشتی خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه براساس پیش بینی هواشناسی در روزهای آینده هوای استان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می گیرد احتمال افزایش سرماخوردگی وجود دارد و این مهم باعث افزایش مراجعات بیماران به مراکز درمانی و گسترش ویروس کرونا می شود.

    حق شناس در انتهای این جلسه افزود:در بیشتر استان های کشور پیک چهارم کرونا آغاز شده است و در انتهای پیک سوم کرونا در استان گلستان به سر می بریم.

    لازم به ذکر است پلاک های غیربومی ساکن در استان، جهت تردد بین شهری ممنوعیت ندارند، امامحدودیت تردد در ساعت ۲۲ تا چهار صبح در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد همچنان ادامه دارد.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *