×
×

استاندار گلستان
پرداخت تسهیلات به روستاییان برای احداث گلخانه

  • کد نوشته: 23274
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار هادی حق شناس در آیین متمرکز بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی و اقتصادی روستایی استان، با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برگزار شده بود گفت؛پس از طی مراحل قانونی، به روستاییان استان، تسهیلاتی جهت احداث گلخانه های کوچک در مقیاس ۲۰۰ متر اعطا خواهد شد.
    پرداخت تسهیلات به روستاییان برای احداث گلخانه
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان از اعطای تسهیلات به روستاییان برای احداث گلخانه های کوچک مقیاس خبر داد.

    پرداخت تسهیلات به روستاییان برای احداث گلخانه

    به گزارش بازار کسب و کار هادی حق شناس در آیین متمرکز بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی و اقتصادی روستایی استان، با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برگزار شده بود گفت؛پس از طی مراحل قانونی، به روستاییان استان، تسهیلاتی جهت احداث گلخانه های کوچک در مقیاس ۲۰۰ متر اعطا خواهد شد.

    وی افزود؛ گلخانه ها در طول سال امکان برداشت محصول دارند و این امر علاوه بر اینکه مانع هدررفت محصولات کشاورزی می شود، با وفور تولیدات در طول سال به تنظیم بازار کمک می کند.

    حق شناس در ادامه یاد آور شد؛ انجام طرح مطالعاتی «خطرپذیری روستاهای استان از منظر آب های سطحی، کنترل سیلاب و رانش» در استان ضروری است.

    وی با بیان اینکه پارک ملی گلستان به عنوان یکی از ۵۰ زیست بوم جهان، از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد ؛

    استفاده از تراکتورهای چندمنظوره که علاوه بر حمل بار، قابلیت نصب تانکر، شلنگ و … را دارند و در مواقع بحرانی بسیار کارامد خواهد بود، در روستاها بسیار ضروری است.
    وی در ادامه تاکید کرد؛ علاوه بر اقدامات انجام شده، روستاها به امکانات دیگری از قبیل امکانات ورزشی و … نیز نیاز دارند و می طلبد توجه ویژه ای به روستاییان در این حوزه داشته باشیم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *