×
×

دستیگیری 4600 خرده فروش مواد مخدر
شناسایی و انهدام ۴ لابراتور تولید شیشه

  • کد نوشته: 2329
  • ۱۳۹۸-۱۰-۳۰
  • ۰
  • رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گلستان با اشاره افزایش ۱۸۰۰ درصدی شیشه در استان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۴ لابراتوار تولید این ماده مخدر در استان شناسایی و منهدم شده است.
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گلستان با اشاره افزایش ۱۸۰۰ درصدی شیشه در استان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۴ لابراتوار تولید این ماده مخدر در استان شناسایی و منهدم شده است.

    از ابتدای امسال تا کنون ۴ لابراتوار تولید این ماده مخدر در استان شناسایی و منهدم شده است.

    شناسایی و انهدام 4 لابراتوار تولید شیشه در گلستان / 4600 خرده فروش موادمخدر دستگیر شدند‌
    شناسایی و انهدام ۴ لابراتوار تولید شیشه در گلستان / ۴۶۰۰ خرده فروش موادمخدر دستگیر شدند‌

    سرهنگ مجید زائری با اشاره به کشف یک محموله یکهزار و ۶۸۵ کیلوگرمی تریاک در استان اظهارداشت: این محموله مواد مخدراز سیستان و بلوچستان به عنوان مبدا بارگیری و پس از انتقال به شیراز درگالن‌های خیارشور جاسازی بود.

    وی افزود: ما یک ماه در این پرونده کار اطلاعاتی انجام دادیم و در نهایت شب گذشته که این محموله موادمخدر در انباری دپو شد موفق به کشف و دستگیری ۴ نفر از قاچاقچیان شدیم.

    رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان با بیان اینکه این محموله با ۲ دستگاه خودروی نیمه سنگین وارد استان شد، ادامه داد:  این خودروها حامل ۶۴۸ گالن خیارشور بود که در ۱۳۳ گالن مواد مخدر جاسازی شده بود.

    وی بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۹ تن و ۳۲۵  کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده که شامل ۶ تن و ۶۰۰ کیلوگرم تریاک، ۴۰۵ کیلوگرم مورفین، ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم حشیش و گراس، ۷۵ کیلوگرم شیشه و بقیه سایر موادمخدر بوده است.

    زائری با بیان اینکه مصرف شیشه متأسفانه رو به افزایش است، گفت: مافیای موادمخدر ذائقه جامعه را هرچندسال یکبار عوض می‌کنند. سال گذشته ۳ کیلو و ۸۲۴ گرم شیشه در استان کشف شده بود .

    اما امسال بیش از یکهزار و ۸۰۰ درصد افزایش کشف داریم. قبلا تولید و ورود شیشه از غرب کشور بود اما الان در افغانستان تولید می‌شود.

    وی افزود: در گلستان از ابتدای امسال ۴ آشپزخانه تولید شیشه شناسایی و منهدم شد. آشپزها عموما افغانی هستند و به برخی افراد در استان هم آموزش می‌دهند.

    رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان با بیان اینکه شیشه یک موادمخدر محرک زا است، اظهارداشت: بسیاری از سرقت‌ها، قتل‌ها و جرایم خشن ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه است.

    وی ادامه داد: علاوه براین متأسفانه مصرف ماده مخدر گل نیز در حال افزایش است و به شدت نیز توهم زاست.

    مصرف بین جوانان و به ویژه دختران زیاد شده و در اطراف رستوران‌ها، مراکز آموزشی و در مهمانی‌ها و غیره نیز توزیع می‌شود.

    زائری اعلام کرد: امسال ۱۳ باند تهیه و توزیع موادمخدر را شناسایی و۱۵۱ نفر از عناصر اصلی قاچاق را دستگیر کردیم.

     همچنین در این مدت ۴ هزار و ۶۱۰ خرده فروش موادمخدر نیز در استان دستگیر شده‌اند.

    منبع: تسنیم

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *