×
×

سرپرست فرمانداری شادگان
۳روزتعطیلی بازار شادگان به واسطه کرونا

  • کد نوشته: 23413
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا امید صبری پور در نشست ستاد مدیریت کرونا شادگان بیان کرد: همچنین تمامی مدارس این شهرستان در همه مقاطع به مدت ۲ هفته به منظور جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا تعطیل است.
    ۳روزتعطیلی بازار شادگان به واسطه کرونا
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست فرمانداری شادگان گفت‌: بازار شادگان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس گرسترش بیماری کووید ۱۹ به مدت سه روز تعطیل شد.

    ۳روزتعطیلی بازار شادگان به واسطه کرونا

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا امید صبری پور در نشست ستاد مدیریت کرونا شادگان بیان کرد: همچنین تمامی مدارس این شهرستان در همه مقاطع به مدت ۲ هفته به منظور جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا تعطیل است.

    وی با بیان اینکه از امروز دوشنبه مورخ ۲۱ بهمن جاری به مدت ۲ هفته ادارات در شادگان با حضور ۵۰ درصد کارکنان خود فعالیت می‌کنند، افزود: ادارات و بانک‌های شهرستان شادگان در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب می‌شوند.

    سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر نظارت جدی تر بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: بانک‌ها، دفاتر پیشخوان دولت و اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، به سرعت پلمب می‌شوند.

    صبری‌پور افزود: تالارهای پذیرایی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، سالن‌های ورزشی، کافه‌ها  و چایخانه‌ها، مراکز تفریحی، و باشگاه‌های بدن سازی نیز تا اطلاع بعدی اجازه فعالیت ندارند و نماز جمعه نیز برگزار نخواهد شد.

    وی بیان کرد:  اصناف و مراکز گروه شغلی یک در این شهرستان اجازه فعالیت دارند و بقیه گروه های شغلی ۲ و۳و۴ به مدت سه روز تعطیل می‌باشند.

    وی افزود: سلامت شهروندان برای ما بسیار مهم بوده و تلاش همه مسوولان جلوگیری از گسترش ویروس کرونا است؛ با توجه به افزایش افراد مبتلا به ویروس کرونا تعطیلی‌ بازارها و بازارچه‌ها نقش مهمی در قطع زنجیره انتقال این ویروس خواهد داشت.

    سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر رعایت بهداشت فردی و پرهیز از حضور در اجتماعات، از مردم، بازاریان و کسبه خواست که همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند و برای حفظ سلامتی خودشان تا اطلاع بعدی از تردد غیرضروری در سطح شهر و شهرستان خودداری کرده و در خانه بمانند.

    بر اساس اعلام دانشکده علوم پزشکی آبادان تنها ۳۰ درصد از مردم شادگان از ماسک استفاده می‌کنند.

    به گزارش ایرنا ۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *