×
×

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستائیان و عشایر
انتقال سوابق بیمه‌های اجتماعی

  • کد نوشته: 23417
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۱
  • ۰
  • دانیال پولادوند در گفتگو با خبرنگار بازار کسب و کار اظهار داشت:طی تفاهم نامه ایجاد شده با جهاد کشاورزی 230 شغل مشمول این طرح بیمه خواهند شد.
    انتقال سوابق بیمه‌های اجتماعی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورز روستائیان و عشایر ضمن بیان این که این صندوق عملکردی مشابه سازمان تامین اجتماعی دارد گفت:در این صندوق افراد واجد شرایط می توانند با پرداخت حق بیمه از مزایای آن که شامل مستمری بازنشستگان، مستمری از کارافتادگی و مستمری بازماندگان متوفی می شود استفاده کنند.

    انتقال سوابق بیمه‌های اجتماعی

    دانیال پولادوند در گفتگو با خبرنگار بازار کسب و کار اظهار داشت:طی تفاهم نامه ایجاد شده با جهاد کشاورزی ۲۳۰ شغل مشمول این طرح بیمه خواهند شد.

    وی افزود: تمامی روستائیان و عشایر، کشاورزان ساکن شهر، قالیبافان، زنبورداران،اعضای سازمان دامپزشکی و رانندگان حمل و نقل بار و مسافرین بین شهری و کلیه افراد ساکن در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر می توانند به عضویت این صندوق درآمده و بیمه اجتماعی شوند.

    پولادوند اضافه کرد: رده سنی بیمه شوندگان ۱۸ تا ۵۰ سال است و ما تا کنون ۶۰ هزار نفر بیمه شده در استان داریم که از این تعداد ۲۶۰۰ نفر مستمری بگیر هستندو تعداد ۱۵۰۰ نفر از آن ها مستمری بگیر فوت شده، حدود ۸۵۰ نفر مستمری بگیر بازنشسته و حدود ۲۰۰ نفر هم مستمری از کار افتادگی دریافت می کنند.

    مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به اینکه حق بیمه پرداختی برای این عزیزان ۸ سقف دارد افزود:هر مبلغی که توسط افراد به عنوان حق بیمه پرداخت شود دو برابر آن را دولت به عنوان کمک حق بیمه به صندوق روستائیان و عشایر پرداخت می کند.

    وی هم چنین با خبر دادن از به نتیجه رسیدن دو طرح ویژه درسال جاری در این خصوص گفت:دو طرح همسان سازی حقوق مستمری بگیران و انتقال سوابق بیمه های اجتماعی یکی از خواسته ای تمام مدیران کل استان ها بود که مطرح شد و در حال حاضر دستور اجرای این طرح به سازمان ما و سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شده است.

    لازم به ذکر است صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گلستان ۶۹ کارگزاری فعال در سطح استان دارد که به صورت مستمر به ارباب رجوع ها خدمات ارائه می کنند.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *