×
×

رئیس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی
اقدامات‌موثر تسهیلگران منابع‌طبیعی

  • کد نوشته: 23491
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، یازمراد کوسه غراوی اظهار کرد: فعالیت های آموزش و ترویج با حضور تسهیلگران در 11 حوزه آبخیز در حال اجرا است.
    اقدامات‌موثر تسهیلگران منابع‌طبیعی
  • تبلیغ هدفمند

     رئیس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی گفت: اقدامات مشارکتی تسهیلگران منابع طبیعی در توانمندسازی جوامع محلی نقش بسیاری داشته است.

    اقدامات‌موثر تسهیلگران منابع‌طبیعی

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، یازمراد کوسه غراوی اظهار کرد: فعالیت های آموزش و ترویج با حضور تسهیلگران در ۱۱ حوزه آبخیز در حال اجرا است.

    وی با تاکید بر توانمند سازی جوامع محلی ادامه داد: تسهیلگران در ۷ شهرستان رامیان، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله، گنبدکاووس و مراوه تپه در جوامع محلی اقدامات مشارکتی را پیگیری می کنند.

    غراوی با بیان اینکه در سال های اخیر تسهیلگری یکی از مهم‌ترین مجموعه مهارت‌های مورد نیاز منابع طبیعی است، ادامه داد: تسهیل گری یک مهارت‌ است که در هدایت و جهت‌دهی اقدامات مشترک منابع طبیعی با جوامع محلی و حفظ عرصه های منابع طبیعی بسیار اثر گذار است.

    غراوی تصریح کرد: نقش مردم در کنار منابع طبیعی کاملاً محسوس است و تسهیلگران در زمینه برگزاری دوره های آموزشی، تشکیل و ساماندهی تشکل ها و شرکت های تعاونی، احیاء و توسعه رویشگاه های گیاهان دارویی، زراعت چوب و جنگلکاری اقتصادی و احاله طرح های مرتعداری در طول سال در حال فعالیت هستند.

    رئیس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی گفت: منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان در سال های اخیر با هدف مشارکت مردم در اجرای طرح‌ها و پروژه ها اقدامات قابل توجهی داشته است.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *