×
×

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان
پیش‌بینی افزایش‌سرانه‌ورزشی استان درسال‌آینده

  • کد نوشته: 23531
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان : قاسمعلی برزمینی در آیین افتتاح سالن پرورش اندام مردان طلایی این شهر اظهار کرد: با وجود ۱۲۰ پروژه نیمه تمام که در شهرها و روستاهای سطح استان وجود دارد امیدواریم در سال آینده با راه اندازی بخشی از این پروژه ها سرانه ورزشی استان که در حال حاضر نیم متر مربع است را افزایش دهیم و به میانگین کشوری که ۱متر می باشد برسانیم.
    پیش‌بینی افزایش‌سرانه‌ورزشی استان درسال‌آینده
  • تبلیغ هدفمند

     مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت : سرانه ورزشی استان ۵۷ صدم متر مربع است که تلاش داریم ظرف سال آینده آنرا به میانگین کشوری برسانیم.

    پیش‌بینی افزایش‌سرانه‌ورزشی استان درسال‌آینده

     به گزارش بازار کسب و کار به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان : قاسمعلی برزمینی در آیین افتتاح سالن پرورش اندام مردان طلایی این شهر اظهار کرد: با وجود ۱۲۰ پروژه نیمه تمام که در شهرها و روستاهای سطح استان وجود دارد امیدواریم در سال آینده با راه اندازی بخشی از این پروژه ها سرانه ورزشی استان که در حال حاضر نیم متر مربع است را افزایش دهیم و به میانگین کشوری که ۱متر می باشد برسانیم.

    وی همچنین افزود : باتوجه به هماهنگی و پیگیری های صورت گرفته با وزیر ورزش و جوانان ، مجمع نمایندگان استان و استاندار ۱۳ طرح عمرانی و محوری از پروژه های شرکت توسعه ، سالن ورزشی صدرا بندرگز ، سالن ورزشی سالیکنده کردکوی ، سالن ورزشی اصفهانکلاته گرگان ، چمن های مصنوعی آق قلا ، کلاله و روستاهای مختلف استان را آماده بهره برداری کرده ایم که در پایان هفته جاری با حضور یکی از مقامات کشوری افتتاح و در اختیار جوانان استان قرار می گیرد.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد : در ایام دهه مبارک فجر با اعتباراتی که از وزارت ورزش و جوانان گرفته شد چندین خانه ورزش در روستاهای مختلف احداث گردید که در تلاش هستیم تا پایان سال تعداد ۱۰ خانه ورزش روستایی دیگر هم ایجاد کنیم.

    وی افزود: جوان کارآفرین و فعال ورزشی اهل خان به بین در بخش خصوصی اقدام به تاسیس سالن پرورش اندام در این شهر کرده است که با هزینه ای بالغ بر هفتصد میلیون تومان امروز افتتاح شد.

    برزمینی اضافه کرد: سعی میکنیم برای جبران بخشی از هزینه های احداث این سالن تسهیلات بانکی برای این جوان در نظر بگیریم.

    وی در پایان گفت : در شهر خان به بین ۲ خانه ورزش روستایی در هفته دولت افتتاح شد که تلاش داریم ۲ خانه ورزش دیگر در این بخش راه اندازی کنیم و همچنین پروژه های نیمه تمام این شهر را در سال آینده به بهره برداری برسانیم.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *