×
×

مدیر امور آب و فاضلاب رامیان
کلنگ‌زنی پروژه‌آبرسانی۹روستا در رامیان

  • کد نوشته: 23535
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس حسن فدایی با اعلام این خبر افزود: با حضور دکتر حق شناس استاندار گلستان، فرماندار، مدیران دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آبرسانی شهرستان رامیان و 9 روستای تحت پوشش این شهرستان برگزار شد .
    کلنگ‌زنی پروژه‌آبرسانی۹روستا در رامیان
  • تبلیغ هدفمند

     مدیر امور آب و فاضلاب رامیان از آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آبرسانی این شهرستان و ۹ روستای تحت پوشش همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

    کلنگ‌زنی پروژه‌آبرسانی۹روستا در رامیان

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس حسن فدایی با اعلام این خبر افزود: با حضور دکتر حق شناس استاندار گلستان، فرماندار، مدیران دستگاه های  اجرایی استانی و شهرستانی آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آبرسانی شهرستان رامیان و ۹ روستای تحت پوشش این شهرستان برگزار شد .

    مدیر امور آب و فاضلاب رامیان از حجم پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی این شرکت در این شهرستان گفت و اظهار داشت: افتتاح ۱ حلقه چاه آب شرب، کلنگ زنی بیش از ۲۳ کیلومتر اجرای شبکه توزیع آب شرب و افتتاح  اجرای عملیات خط انتقال آب شرب به طول ۱۰۰۰متر با اعتباری بالغ بر ۱۰۱میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی گردیده است . 

    فدایی در پایان اظهار داشت: با افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها ، شهرستان رامیان و  ۹ روستاهای دارکلاته، قره قاچ ،چاله پلرز،توران ترک ،حاجی نظر ، توران فارس ، مازیاران ، حاجی سید و قجر با جمعیتی بالغ بر ۱۷ هزار و ۲۴۶نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می گردند .

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *