×
×

فرمانده سپاه بوشهر
قطب تحول سازعصرونسل حاضرانقلاب اسلامی است

  • کد نوشته: 23584
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، سردار علی رزمجو به مناسبت ۲۲ بهمن در پیامی اعلام کرد: چهل و دومین بهار پربار انقلاب شکوهمند اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که پیام بلند و رسای این انقلاب، طی بیش از چهار دهه در سایه‌ حضور همه جانبه‌ مردم و راهبری‌های بی‌بدیل و پیامبرگونه بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تمام مرزها و محدودیت‌های سیاسی، جغرافیایی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی دنیای معاصر را درنوردیده است.
    قطب تحول سازعصرونسل حاضرانقلاب اسلامی است
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امروز انقلاب اسلامی به قطبی تحول ساز و الهام بخش برای عصر و نسل حاضر تبدیل شده است.

    قطب تحول سازعصرونسل حاضرانقلاب اسلامی است

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، سردار علی رزمجو به مناسبت ۲۲ بهمن در پیامی اعلام کرد: چهل و دومین بهار پربار انقلاب شکوهمند اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که پیام بلند و رسای این انقلاب، طی بیش از چهار دهه در سایه‌ حضور همه جانبه‌ مردم و راهبری‌های بی‌بدیل و پیامبرگونه بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تمام مرزها و محدودیت‌های سیاسی، جغرافیایی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی دنیای معاصر را درنوردیده است.

    وی بیان کرد: مؤلفه‌های پیروزی ‌بخش انقلاب اسلامی در بهمن سال ۱۳۵۷ امروز نیز در حقیقت، مؤلفه‌های پیش‌برندگی آرمان‌ها و پاسداری از دستاوردهای همین انقلاب الهی و اسلامی است برهمین اساس پیام و محتوای آن با ژرفای فطرت بشریت، پیوندی عمیق و ناگسستنی دارد.

    رزمجو اضافه کرد: برخلاف انقلاب‌های دیگر که گذشت زمان، گرد کهنگی بر آن‌ها می‌پاشد، انقلاب اسلامی ایران در بستر زمان نه تنها کهنه نمی‌شود بلکه بر طراوت، تازگی و بالندگی آن افزوده می‌شود و شمیم روح بخش حیات طیبه انسانی را بر عالم و آدم ارزانی می‌دارد.

    وی ادامه داد: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی، با استفاده از تجربه‌های گرانسنگ به دست آمده از رهگذر بحران‌ها، برهه‌های سخت و سهمگینی که طی این دوران طولانی پشت سر نهاده‌ایم و با نگاه نافذ و پر از امید به افق‌های بلند راه‌های پیش رو هدف‌ها و آرمان‌های سترگ انقلاب اسلامی را تا تحقق کامل همه‌ آن‌ها و درک ظهور مهدی موعود (عج) ادامه می‌دهیم و با امید کامل به رویش‌ها، فرصت‌ها و ظرفیت‌ها از ریزش‌ها، تنگناها و تحریم‌ها ذره‌ای هراس به دل راه نمی‌دهیم.

    رزمجو گفت: امید می‌رود ملت فهیم، زمان شناس، همیشه در صحنه و انقلابی پرشورتر و پرتوان تر از همیشه بتوانیم در مسیر تحقق هدف‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی قدم برداریم و پرچم بلند و برافراشته این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *