×
×

وزیر راه و شهرسازی
در دست اقدام بودن۵۰۰ هزارواحدمسکن ملی

  • کد نوشته: 23604
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمد اسلامی روز سه‌شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پنج هزار و ۹۸۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در خراسان جنوبی که در شهر بیرجند برگزار شد، افزود: در بخش مسکن که وظیفه قانونی ما است و بنابر تاکید مقام معظم رهبری و تاکید مکرر ریاست جمهوری، پتانسیل مردمی و جریانی که توسط تشکل‌ها شکل گرفته است را شاهد هستیم.
    در دست اقدام بودن۵۰۰ هزارواحدمسکن ملی
  • تبلیغ هدفمند

    وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز بیش از ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در کشور فعال است یا مردم اراضی را تحویل گرفته و خودشان می‌سازند.

    در دست اقدام بودن۵۰۰ هزارواحدمسکن ملی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمد اسلامی روز سه‌شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پنج هزار و ۹۸۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در خراسان جنوبی که در شهر بیرجند برگزار شد، افزود: در بخش مسکن که وظیفه قانونی ما است و بنابر تاکید مقام معظم رهبری و تاکید مکرر ریاست جمهوری، پتانسیل مردمی و جریانی که توسط تشکل‌ها شکل گرفته است را شاهد هستیم.

    وی گفت: در استان خراسان جنوبی امروز عملیات اجرایی پنج هزار و ۹۸۰ واحد آغاز شد.

    وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مسکن مهر باقیمانده و اینکه هزینه‌های بسیار سنگینی داشت افزود: ۴۸۰ هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف داشتیم و وقتی وارد وزارتخانه شدیم که ۳۹ هزار واحد هنوز تکمیل نشده بود و در چند ماه آینده جشن اختتامیه مسکن مهر را برگزار خواهیم کرد.

    وی اظهار داشت: مسکن ملی نیز در ماه‌های اخیر چند هزار واحد تحویل شد و مابقی در ماه‌های آینده آغاز خواهد شد.

    اسلامی گفت: اساس تفکر ما این است که تا جای ممکن زمین را در اختیار مردم قرار دهیم و با توجه به استطاعت مالی خانه بسازند چون وقتی خارج از استطاعت مردم خانه بسازیم با آسیب مواجه می‌شویم.

    وی تصریح کرد: جایی که زمین محدود است چاره‌ای نداریم مجتمع سازی کنیم یعنی نقطه تعادل این است در شهرهای کوچک و متوسط که زمین وجود دارد، اراضی را در اختیار دو یا سه نفر قرار دهیم.

    وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: دشمنان ما بدانند که ملت ایران راه عزت و سربلندی خود را با همه هزینه‌هایی که برای آنها داشته به شایستگی شناخته و درک کرده است و استوار در این راه حرکت می‌کند.

    وی گفت: همه نقشه‌های دشمنان که آخرین آن جنگ اقتصادی است و قبل از جنگ اقتصادی این بود که خاورمیانه بزرگ را تشکیل دهند یعنی از مرزهای اسرائیل تا این طرف خاورمیانه را به کشورهای کوچک تجزیه و با درگیری‌های دائمی که به صورت مساله‌های مصنوعی خلق کرده و عناصر خود را در این کشورها حاکم کنند، با این کشورهای کوچک و متعدد بتوانند حکمروایی و چپاول‌گری و پیشبرد اهداف استکباری را در منطقه انجام دهند.

    اسلامی افزود: ظهور داعش یک خروجی از نارضایتی اجتماعی در کشورها نبود، مزدورانی را آموزش دادند تجهیز و مدیریت و اعمال فرماندهی کردند تا بتوانند کشورهای را در اختیار بگیرند و به اهداف خود برسند.

    وی گفت: خدا را شاکریم برای داشتن رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی که با شناخت خیلی فوری از همه نقش‌هایی که دشمنان برای آینده ترسیم می‌کنند، نقشه‌ها را در نطفه خفه کردند و از شهدا یاد گرفتیم به ویژه سردار سلیمانی با نقش برجسته خود و جان‌فشانی که رزمندگان جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم داشتند، این نقشه‌ها را نقش بر آب کردند که هی چوقت تصور نمی‌کردند بعد از ۱۲ سال که این نقشه را با ممارست دنبال می‌کنند، روزی شکست بخورند و ایران مستحکم‌تر و پرقدرتمندتر از همیشه باشد.

    وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال سوم شروع جنگ اقتصادی سعی کردند از طریق مجازات مردم، کشور ما را تصاحب کنند و هرگونه تعامل مالی یا خرید و فروش اعم از کالا و کالاهای حساس و غذا و دارو را تحریم کردند و هدف داشتند ارزش پول ملی ما را صفر کنند و با ناراضایتی در مردم بتوانند جمهوری اسلامی را ساقط کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *