×
×

وزیر اقتصاد و دارایی
دشمن هرگزمانع‌پیشرفت انقلاب‌اسلامی نمی‌شود

  • کد نوشته: 23632
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب وکار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر فرهاد دژ پسند در آئین گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گرگان با حضور دکتر حق شناس استاندار گلستان و دکتر منتظری و مهندس سنگدوینی نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس و دیگر مدیران گفت:تاریخ انقلاب اسلامی هیچ گاه خالی از توطئه ی دشمنان نبوده است و آنان هرگز به اهداف خود نخواهند رسید چرا که مردم با نثار خون شهدا از انقلاب دفاع کردند و هرگز به سهولت دست از نظام بر نمیدارند.
    دشمن هرگزمانع‌پیشرفت انقلاب‌اسلامی نمی‌شود
  • تبلیغ هدفمند

     وزیر اقتصاد و داریی با اشاره به برنامه های شیطانی بدخواهان نظام اظهار کرد: چهل و دو سال است که دشمن از توطئه ها و دسیسه های خود ناکام مانده است و نقشه های دشمن برای متوقف کردن انقلاب اسلامی عقیم مانده است.

    دشمن هرگزمانع‌پیشرفت انقلاب‌اسلامی نمی‌شود

    به گزارش بازار کسب وکار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر فرهاد دژ پسند در آئین گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گرگان با حضور دکتر حق شناس استاندار گلستان و دکتر منتظری و مهندس سنگدوینی نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس و دیگر مدیران گفت:تاریخ انقلاب اسلامی هیچ گاه خالی از توطئه ی دشمنان نبوده است و آنان هرگز به اهداف خود نخواهند رسید چرا که مردم با نثار خون شهدا از انقلاب دفاع کردند و هرگز به سهولت دست از نظام بر نمیدارند.

    وزیر اقتصاد دارایی ادامه داد:  دشمنان با جنگ تحمیلی درصدد بود که شاهرگ اقتصاد ایران را قطع کنند و انقلاب اسلامی را تسلیم کنند اما نظامی مقتدر با پشتیبانی از نیروهای مردمی در انقلاب اسلامی مانع از این مهم شد.

     دکتردژپسند متذکر شد: امریکایی ها و مستکبران منافع زیادی در ایران داشتند و در تلاش هستند که بتوانند ایران را در سلطه خود قرار دهند و نمی توانند از سرمایه هایی که این کشور برای آنان در قبل از انقلاب اسلامی به وجود آورده بود دل بکند.

     وی افزود: رهبری انقلاب اسلامی در اختیار یک فقه، سیاستمدار و مردمی با دیانت قرار داشت و معمار کبیر انقلاب مسلط در غرب شناسی ید طولایی داشت و موضعش نسبت به استکبار عمیق بود و لذا نقشه های دشمنان انقلاب را می دانست و تلاش کرد با درایت و هوشمندی انقلاب اسلامی را مدیریت کند.

    وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه شهدا نقش ارزنده ای در استمرار از انقلاب اسلامی داشتند، ابراز داشت: روزی شهدای ما در جبهه ها جنگیدند تا یک وجب از این خاک به دشمن داده نشود و این در حالی بود که این جنگ هشت سال به طول انجامید و تمام کشورهایی مستکبر از صدام حمایت می کردند.

    دکتر دژپسند با اشاره به رشد اقتصادی کشور بیان کرد: تمام طرح ها و برنامه های دشمن با حضور مردم با شکست رو به رو می شود، در سال های اخیر برای تامین مالی اوراق را به شکلی منتشر کردیم که نیازی به سیستم بانکی و پول پر قدرت نباشد.

    لازم به ذکر است در پایان این مراسم رژه موتوری و خودرویی خانوادگی در فاصله میدان مفتح تا میدان کریمی برگزار شد.همچنین وزیر اقتصاد و دارایی با همراهی استاندار گلستان با آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار و گفتگو کردند.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *