×
×

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
دشمنی آمریکا باانقلاب اسلامی است

  • کد نوشته: 23660
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادق روز چهارشنبه در سخنرانی ۲۲ بهمن در جمع مردم تبریز خطاب به آنان اظهار کرد: مردم بدانید که آمریکایی ها با کشور شما، انرژی هسته ای و حقوق بشر شما مشکل ندارند، بلکه دشمنی آنان با دین و انقلاب شماست.
    دشمنی آمریکا باانقلاب اسلامی است
  • تبلیغ هدفمند

    نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا با انقلاب اسلامی دشمنی دارد و می داند تا زمانی که این انقلاب پابرجاست، نمی توانند به اهداف شوم خود درباره ایران اسلامی دست یابند.

    دشمنی آمریکا باانقلاب اسلامی است

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادق روز چهارشنبه در سخنرانی ۲۲ بهمن در جمع مردم تبریز خطاب به آنان اظهار کرد: مردم بدانید که آمریکایی ها با کشور شما، انرژی هسته ای و حقوق بشر شما مشکل ندارند، بلکه دشمنی آنان با دین و انقلاب شماست.

    وی افزود: امروز ابهت پوشالی آمریکا فرو ریخته و راهبردهای در برابر انقلاب اسلامی کشورمان به شکست انجامید است؛ در حالی که پیش بینی آمریکاییان برای کشور و نظام ما در سال جاری، سالی پر از چالش و براندازانه بود، جهانیان دیدند که آمریکا سال گذشته میلادی چه وضع نابسامانی داشت که هنوز هم ادامه دارد.

    وی ادامه داد: امروز خور غربی ها اذعان می کنند که فروپاشی آمریکا سرعت بیشتری گرفته، در حالی که تاثیرگذاری انقلاب اسلامی از محدوده ملت ها فراتر رفته ک دولت ها را هم تحت تاثیر قرار داده است.

    نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ما امروز شاکریم که شما ملت انقلابی در طول چهار دهه اخیر، کارهای ناشدنی را ممکن کردید که در نتیجه آنها انقلاب اسلامی تا به امروز تثبیت شده است.

    وی افزود: پیش از این برخی ها بر این تصور خام بودند که روحیه استقامت و استکبارستیزی را در مردم ما سرکوب کنند و ما را به تسلیم واداراند و ارادت خود را بر ما تحمیل کنند، اما مردم انقلابی ایران در چهار دهه گذشته با جواب های دندان شکن خود همه این تصورات واهی را نقش بر آب کردند.

    وی با اشاره به اینکه که ما نیز وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان را قبول داریم،گفت: اما سوال این است که آیا این مشکلات به دلیل عمل به دین، ایستادگی در برابر ظلم و ظالم و فرمانبری از ولایت ایجاد شده یا مشکلات و نابسامانی های به خاطر عمل نکردن به شریعت است.

    حجت الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: مشکلات از آنجا ناشی می شود که فکر کردیم می ت انیم از راه مذاکره با دشمنان به مردم خدمت کنیم، در حالی که تجربه چهار دهه ای انقلاب اسلامی نشان داده که ما هر جا به توان خودمان تکیه کرده این، پیروز شده ایم.

    وی افزود: اگر امروز ما در نیروهای مسلح و عرصه های دفاعی و موشکی در اوج قدرتیم، به این دلیل است که به توان و رشته های خودمان تکیه کرده ایم.

    وی با اشاره به اینکه موفقیت در سایه اتکا به توان داخلی مان در طول دهه های گذشته مصادیق فراوانی از پیروزی های متعدد دارد، اضافه کرد: اگر امروز ما صاحب این قدرت نظامی و موشکی نبودیم، موشک های دشمن بر سر ما فرود می آمد.

    حجت الاسلام حاجی صادق تشریح کرد: اگر ما امروز چه بود آمریکایی را می زنیم وپ۶بادمان یک ساعت روی ترک آمریکایی به پرواز در می آید و آنان چرا نمی کنند آن را بزنند، به دلیل اتکا بر خودمان است.

    وی با بیان اینکه مردم ما امروز علاوه بر قدرت، قدرت بکارگیری آن را نیز دارند، گفت: ما قدرت می خواهیم، اما این قدرت نه برای تجاوز به دیگران، بلکه برای مقابله با تجاوز دشمنان است.

    وی افزود: ۴۲ سال تجربه انقلاب به ما یاد داده که نیاید چشم به دهان دشمن بدوزین، زیرا دشمن مانند گرگ است و گرگ تنها زبان قدرت را می فهمد.

    نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه از دشمن، انتطاری جز دشمنی نمی توان داشت، اظهار کرد: آمریکا شیطان بزرگ است و چشم دیدن انقلاب اسلامی ایران را ندارد، چون می داندانقلاب سر بر تن آن نمی گذارد.

    وی اظهار کرد: باید بدانیم دشمن مانند تراکم چه با دست فولادین و چه با دستکش مخملین، کارش ضربه زدن است، زیرا کینه رهبری و مردم ما را به دل دارد و از اینکه رهبر ما با این صلابت و توان و شدت در مقابل زیاده خواهی ها آمریکا ایستاده است، دل پرخونی دارد.

    وی اضافه کرد: امروز پیام مردم آذربایجان این است که به رغم هم فشارها، نامردی ها و فتنه ها در کنار رهبر عزیزشان ایستاده اند؛ مردم این خطه نه فقط ۲۹ بهمن آفریدند و بعد از قم پیشتازی کردند، بلکه در حفظ و تداوم انقلاب و فرمانبری از ولایت، سنگرنشین خط مقدم هستند و اجازه عرض اندام به دشمن نمی دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *