×
×

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
افتتاح بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر

  • کد نوشته: 23785
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهدای هسته‌ای بوشهر نخستین پروژه بیمارستانی کشور است که دارای بخش اورژانس حوادث پرتویی است.
    افتتاح بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر
  • تبلیغ هدفمند

     بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهدای هسته ای بوشهر روز پنجشنبه به صورت ویدئو کنفرانس با دستور رئیس جمهوری در هفدهمین پویش ره سلامت با حضور قائم مقام وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در مرکز این استان افتتاح شد.

    افتتاح بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر

    افتتاح بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر
    افتتاح بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهدای هسته‌ای بوشهر نخستین پروژه بیمارستانی کشور است که دارای بخش اورژانس حوادث پرتویی است.

    دکتر سعید کشمیری بیان کرد: عملیات اجرایی این بیمارستان از سال ۹۶ در ۲ طبقه با هشت هزار مترمربع زیربنا شامل بخش‌های جراحی، تحت نظر اورژانس، ICU آغاز شد و برای خدمات عمومی و هسته ای ساخته شده است.

    وی اضافه کرد: این بیمارستان با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استانداری و نیروگاه اتمی بوشهر احداث‌ شده است.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی اورژانس هسته‌ای در مدت ۳ سال و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبارساخته شده است.

    کشمیری یادآورشد: از این میزان اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان بابت هزینه ساخت و ۸۰ میلیارد تومان نیز برای تجهیز آن از محل اعتبارات استانی، سازمان انرژی اتمی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هزینه شده‌ است.

    وی با بیان اینکه پروژه بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر جزو محدود پروژه‌هایی است که اعتبارات آن به صورت نقد تامین شده و به سمت شیوه‌های جدید مالی سوق نیافته است اضافه کرد: تاکنون در تامین منابع مالی این بیمارستان همکاری و تعامل خوبی انجام شده است.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهربیان کرد: با توجه به اینکه شهر بوشهر تنها دارای یک بیمارستان دانشگاهی بود و از طرفی با توجه به وجود نیروگاه اتمی و احتمال بروز حوادث هسته ای این پروژه بعنوان تکلیفی برای خدمت به مردم استان مطرح و در اولویت قرار گرفت تا با تدبیر لازم برای راه اندازی این بیمارستان در دولت دوازدهم اقدام شود.

    کشمیری اضافه کرد:در همین راستا با وجود همه سختی‌ها و مشکلات در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه اما با عزم و اراده مسئولان استان این بیمارستان احداث و با افتتاح آن برگ زرین دیگری به خدمات دولت تدبیر و امید در استان افزوده شد.

    وی ادامه داد: با افتتاح  این بیمارستان افزون بر ایجاد ظرفیتی جدید برای ارائه خدمات درمانی، فصلی نو از میزبانی را برای بوشهر مهمان نواز با عنوان گردشگری درمان باز خواهد کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *