×
×

نخستین تزریق واکسن کرونابه پرسنل درمانی گنبدکاووس آغازشد

  • کد نوشته: 23846
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین در مراسم تزریق واکسن کرونا به پرسنل بیمارستانی گنبدکاووس که از بیمارستان شهید مطهری آغاز شد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت که در مرحله نخست واکسیناسیون علیه ویروس کرونا ۲۰۰ نفر با اولویت پرسنل کادر درمان بخش سی سی یو که تاکنون به این بیماری مبتلا نشدند، انجام می‌شود.
    نخستین تزریق واکسن کرونابه پرسنل درمانی گنبدکاووس آغازشد
  • تبلیغ هدفمند

     نخستین فاز واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در گنبدکاووس روز پنجشنبه با تزریق واکسن به ۴۵ نفر از پرسنل سه بیمارستان شهید مطهری، پیامبر اعظم (ص) و خاتم الانبیای این شهرستان آغاز شد.

    نخستین تزریق واکسن کرونابه پرسنل درمانی گنبدکاووس آغازشد

    نخستین تزریق واکسن کرونابه پرسنل درمانی گنبدکاووس آغازشد
    نخستین تزریق واکسن کرونابه پرسنل درمانی گنبدکاووس آغازشد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین در مراسم تزریق واکسن کرونا به پرسنل بیمارستانی گنبدکاووس که از بیمارستان شهید مطهری آغاز شد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت که در مرحله نخست واکسیناسیون علیه ویروس کرونا ۲۰۰ نفر با اولویت پرسنل کادر درمان بخش سی سی یو که تاکنون به این بیماری مبتلا نشدند، انجام می‌شود. 

    سراج‌الدین عارف‌نیا افزود: تزریق واکسن کرونا به دیگر کادر درمان و گروه‌های اولویت دار نیز به تدریج و با ورود محموله‌های جدید این واکسن ادامه خواهد یافت. 

    وی بابیان اینکه کادر درمانی شاغل در بخش مراقبت‌های ویژه و درگیر با بیماران کرونایی در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی گلستان در اولویت تزریق واکسن کرونا هستند، اضافه کرد: هم اکنون مراکز درمانی استان در مجموع حدود هفت هزار کادر درمان دارند که چهار هزار نفر آنها پرستار هستند.

    همچنین باحضور نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه، رییس مجمع خیرین سلامت و مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، کلینک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس به بهره‌برداری رسید.

    این کلینک تخصصی ویژه بیماران ارتوپدی، مغز و اعصاب و حادثه دیدگان سوانح رانندگی شرق استان گلستان است که با تعرفه دولتی به آنها خدمات ارائه می‌کند.

    فیزیوتراپی، نورولوژی، جراحی، ارولوژی، ترمیم پوست و چشم از بخش‌های این کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید مطهری است که برای به‌سازی ساختمان و خرید تجهیزات مورد نیاز آن در مجموع ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

    به گفته رییس بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس، حدود ۱۵ درصد از هزینه انجام شده برای راه‌اندازی این کلینیک توسط نیکوکاران حوزه سلامت این شهرستان و بقیه نیز از اعتبارات دانشگاه علم پزشکی گلستان تامین شده است.

    رسول صلاحی همچنین افزود: تانک تولید اکسیژن این بیمارستان نیز با ظرفیت ۲۰ تن در روز با هزینه تقریبی ۱۵ میلیارد ریال نصب و به بهره‌برداری رسیده است.

    گنبدکاووس با ۳۷۰ هزار نفر جمعیت دارای چهار بیمارستان دولتی، یک بیمارستان نیمه دولتی (تامین اجتماعی) و ۲ بیمارستان بخش خصوصی است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *