×
×

رییس دانشکده علوم‌ پزشکی اسفراین
درپی افزایش بیماران کرونایی دانشکده علوم پزشکی اسفراین هشدارداد

  • کد نوشته: 23979
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۶
  • ۰
  • دکتر اسحاق ایلدر آبادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: رنگ شیوع کرونا در این شهرستان اواخر هفته گذشته از نارنجی به زرد تغییر کرد اما افزایش آهسته شمار بیماران کووید ۱۹ بستری در بیمارستان این شهر، امکان بازگشت این شهرستان به وضعیت قبلی و حتی بدتر از آن را محتمل کرده است.
    درپی افزایش بیماران کرونایی دانشکده علوم پزشکی اسفراین هشدارداد
  • تبلیغ هدفمند

    رییس دانشکده علوم‌ پزشکی اسفراین گفت: افزایش شمار مبتلایان کووید ۱۹ بستری شده در اسفراین در ۲ روز گذشته حکایت از شکنندگی وضعیت این شهرستان دارد.

    درپی افزایش بیماران کرونایی دانشکده علوم پزشکی اسفراین هشدارداد

    دکتر اسحاق ایلدر آبادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: رنگ شیوع کرونا در این شهرستان اواخر هفته گذشته از نارنجی به زرد تغییر کرد اما افزایش آهسته شمار بیماران کووید ۱۹ بستری در بیمارستان این شهر، امکان بازگشت این شهرستان به وضعیت قبلی و حتی بدتر از آن را محتمل کرده است.

    وی افزود: شمار بیماران بستری در این شهرستان که ۱۴ نفر بود اکنون به ۱۸ نفر افزایش یافته است.

    ایلدرآبادی گفت: افزایش حضور شهروندان در بازار برای خریدهای نوروزی و فعالیت خانه تکانی می تواند در صورت رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی شهرستان را دچار مشکل کند.

    رییس دانشکده علوم‌ پزشکی اسفراین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان را ۷۰ تا ۷۵ درصد دانست و افزود: جلساتی با مدیران تالارهای پذیرایی و مسوولان این صنف برگزار شده و هماهنگی مناسبی برای برگزاری مراسم ها انجام شده است و مدیران تالارها موظفند پیش از برگزاری مراسم ها، مورد را به دانشکده علوم ‌پزشکی اطلاع دهند تا نظارت لازم بر فعالیت آنان انجام شود.
    دکتر ایلدرآبادی در عین حال از برگزاری مراسم هایی که در منازل شخصی انجام می شود، ابراز نگرانی کرد و تاکید کرد: برگزاری مجالس خانگی که بدون نظارت صورت می گیرد، سبب افزایش شیوع کووید ۱۹ می شود.  
    با تغییر وضعیت شیوع کرونای اسفراین از نارنجی به زرد،  از روز شنبه ممنوعیت تردد به این شهرستان،  محدودیت های گروه شغلی ۳ لغو و آموزش در مدارس حضوری شده است.

    به گفته رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین در هفته گذشته ۲ نفر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در این شهرستان جان باخته بودند.

    شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *