×
×

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان
ثبت وضعیت زردکرونایی برای۵شهرستان زنجان

  • کد نوشته: 24014
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر پرویز قزلباش روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر مبنای همین گزارش رنگ کرونایی شهرستانهای زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره و طارم زرد و شهرهای، ایجرود، سلطانیه و ماهنشان آبی است.
    ثبت وضعیت زردکرونایی برای۵شهرستان زنجان
  • تبلیغ هدفمند

    رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: بر اساس آخرین وضعیت اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پنج شهرستان زنجان در وضعیت کرونایی زرد قرار گرفته و سه شهرستان دیگر آبی شده‌اند.

    ثبت وضعیت زردکرونایی برای۵شهرستان زنجان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین دکتر پرویز قزلباش روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر مبنای همین گزارش رنگ کرونایی شهرستانهای زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره و طارم زرد و شهرهای، ایجرود، سلطانیه و ماهنشان آبی است.

    وی اضافه کرد: این در حالی است طی هفته گذشته چهار شهرستان زنجان در وضعیت آبی کرونایی و چهار شهرستان دیگر زرد بودند که بر اساس جدیدترین رنگ بندی اعلام شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرهای آبی استان به سه شهرستان کاهش یافته است.

    این مسوول ادامه داد: با گذشت یکسال از شیوع ویروس کرونا تاکنون یک‌هزارو ۱۵۰ نفر در استان زنجان بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

    وی اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری” تمامی موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی” به رقم ۴۵ هزارو ۳۶۸ نفر رسیده است.

    وی یادآوری کرد: در زمان حاضر شمار مبتلایان و بستری ها در بیمارستان‌های این استان روند نزولی به خود گرفته است، اما موارد مثبت سرپایی روند افزایشی بخود گرفته است.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان ادامه داد: طبق گزارش های اعلام شده از اسفند سال‌ گذشته تاکنون بر اساس یافته های آزمایشگاهی ابتلای ۶ هزار و ۸۷۱  نفر در استان زنجان به کووید – ۱۹ ثابت شده و پنج هزار و ۶۷۸ نفر از آن‌ها بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

    قزلباش  افزود: آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان شامل مبتلای قطعی به کووید- ۱۹ همچنین مشکوک به رقم  ۱۹ هزارو ۴۵۷  نفر رسیده است.

    وی خاطر نشان کرد: در صورت بی توجهی و غفلت از پروتکل های بهداشتی و عادی انگاری شرایط اوج بیماری در ماه آخر سال دور از ذهن  نیست و  بر این اساس از هموطنان درخواست می شود همچنان نکات بهداشتی توصیه شده را رعایت کنند تا از وقوع پیک بعدی بیماری جلوگیری شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *