×
×

فرماندار قصرشیرین
یکشنبه رزمایش ارتش درقصرشیرین برگزارمی‌شود

  • کد نوشته: 24017
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مرادعلی تاتار شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه این رزمایش با استفاده از ادوات نظامی برگزار می شود و احتمال شنیده شدن صدای انفجار و تیراندازی در شهرستان وجود دارد مردم آرامش و خونسردی خود را حفظ کنند.
    یکشنبه رزمایش ارتش درقصرشیرین برگزارمی‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار قصرشیرین گفت: رزمایش نظامی نیروهای ارتش مستقر در منطقه فردا (یکشنبه ۲۶ بهمن) در نوار مرزی این شهرستان برگزار می‌شود.

    یکشنبه رزمایش ارتش در قصرشیرین برگزار می‌شود

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مرادعلی تاتار شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه این رزمایش با استفاده از ادوات نظامی برگزار می شود و احتمال شنیده شدن صدای انفجار و تیراندازی در شهرستان وجود دارد مردم آرامش و خونسردی خود را حفظ کنند.

    وی اظهار داشت: هم اکنون به برکت حضور باصلابت و مقتدرانه نیروهای مسلح، امنیت کامل در ۱۸۶ کیلومتر مرزهای قصرشیرین وجود دارد و این شهرستان از امن ترین مناطق کشور است.

    وی گفت: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل هستند و  اجازه تعدی به هیچ متجاوزی را نمی دهند.

    تاتار ادامه داد: رزمایش نظامی با حضور نیروهای مسلح همیشه در منطقه برگزار می شود تا نیروهای ما توان بالای خود را به نمایش بگذارند.

    شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.  

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *