×
×

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان
پرداخت‌تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی

  • کد نوشته: 24038
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۶
  • ۰
  • به گزارش روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مریم حاجی ابراهیمی گفت: در راستای جبران بخشی از خسارت ناشی از وقوع سیل فروردین 1398 در استان تاکنون مبلغ 75 میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت به 144 هنرمند صنایع‌دستی در شهرستاهای گمیشان، گالیکش، آق‌قلا، گنبدکاووس و سایر مناطق سیل‌زده استان پرداخت شد.
    پرداخت‌تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی
  • تبلیغ هدفمند

    معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان از پرداخت ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات جبران خسارات سیل فرودین ماه ۱۳۹۸ به هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی استان خبر داد.

    پرداخت‌تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی

    به گزارش روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مریم حاجی ابراهیمی گفت: در راستای جبران بخشی از خسارت ناشی از وقوع سیل فروردین ۱۳۹۸ در استان تاکنون مبلغ ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت به ۱۴۴ هنرمند صنایع‌دستی در شهرستاهای گمیشان، گالیکش، آق‌قلا، گنبدکاووس و سایر مناطق سیل‌زده استان پرداخت شد.

    وی افزود: پرداخت این نوع از تسهیلات مربوط به هنرمندان و صنعتگرانی است که در سال گذشته خسارت وارد به کارگاه‌های خود را در سامانه سجاد ثبت کردند.

    معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان یادآور شد: با بروز سیل و آب‌گرفتگی در نوروز ۱۳۹۸ در استان گلستان، ۳۰۱ پرونده با نیاز تسهیلاتی ۱۶۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال به‌منظور اخذ تسهیلات جبران خسارات ناشی از سیل برای هنرمندان و صنعتگران حوزه صنایع‌دستی در استان تشکیل شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *