×
×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی
آسفالت بیش از۸۱کیلومترراه روستایی خراسان شمالی

  • کد نوشته: 24064
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین جعفر شهامت روز یکشنبه به ایرنا اظهار داشت: اجرای پروژه های راهسازی در محورهای روستایی استان در قالب جهش تولید ۱۰۰ درصد رشد داشته است.
    آسفالت بیش از۸۱کیلومترراه روستایی خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: توسعه راه‌های روستایی در قالب طرح‌ جهش تولید در دست پیگیری است و در این زمینه ۸۱.۱ کیلومتر راه در این استان آسفالت شده است.

    آسفالت بیش از۸۱کیلومترراه روستایی خراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین جعفر شهامت روز یکشنبه به ایرنا اظهار داشت: اجرای پروژه های راهسازی در محورهای روستایی استان در قالب جهش تولید ۱۰۰ درصد رشد داشته است.  

    وی با بیان اینکه نوسازی و بازسازی ۶ دستگاه ماشین آلات راهداری از دیگر پروژه های جهش تولید در این اداره کل بوده است، گفت: تا کنون سه دستگاه ماشین آلات راهداری برای تقویت ناوگان راهداری استان خریداری شده است.

    وی  گفت: در قالب طرح اصلاح و ایمن سازی راه های شریانی استان نیز قرار است هشت نقطه پرتصادف از راهها برچیده شود که تاکنون ۶ نقطه برچیده شده است و بر این اساس اجرای این پروژه جهش تولید،  ۷۱ درصد رشد دارد.

    وی با بیان اینکه ایمن سازی، نگهداری و بهسازی راه های شریانی از دیگر اقداماتی است که در قالب طرح جهش تولید در دست اجرا است، گفت: در این زمینه ایمن سازی و نگهداری ۳۸ کیلومتر راه شریانی استان در دست اجرا است و تاکنون ۲۷ کیلومتر آن عملیاتی شده است.

    شهامت خاطرنشان کرد: مطالعه و اجرای تعمیرات اساسی و نگهداری ۲ دستگاه پل بزرگ و ابنیه فنی راه ها در قالب طرح جهش تولید انجام شده است.  

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: نگهداری راه های شریانی در قالب روکش آسفالت به طول ۲۴.۸ کیلومتر از دیگر اقدامات انجام شده در قالب طرح های جهش تولید استان است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *