×
×

استاندار خراسان شمالی
ماسک ارزان‌ می‌شود

  • کد نوشته: 24080
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا محمدعلی شجاعی روز دوشنبه در بازدید از اداره کل انتقال خون استان به خبرنگاران اظهار داشت: برای رفاه حال مردم استان و فراهم کردن زمینه دسترسی آسانتر آنان به ماسک، قیمت این کالای بهداشتی پایین تر از دیگر استان ها بود و اکنون قصد داریم با همکاری تولید کنندگان قیمت این محصول باز هم کاهش یابد.
    ماسک ارزان‌ می‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار خراسان شمالی گفت: اکنون قیمت هر عدد ماسک تولیدی در استان ۹ هزار ریال است که تلاش داریم تا این قیمت به هشت هزار ریال کاهش یابد.

    ماسک ارزان‌ می‌شود

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا محمدعلی شجاعی روز دوشنبه در بازدید از اداره کل انتقال خون استان به خبرنگاران اظهار داشت: برای رفاه حال مردم استان و فراهم کردن زمینه دسترسی آسانتر آنان به ماسک، قیمت این کالای بهداشتی پایین تر از دیگر استان ها بود و اکنون قصد داریم با همکاری تولید کنندگان قیمت این محصول باز هم کاهش یابد.

    وی با بیان اینکه میزان تولید ماسک در استان بیش از نیاز منطقه است گفت: در این استان روزانه ۴۰۰ هزار ماسک تولید می شود اما نیاز استان به این محصول روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار عدد است.

    وی گفت: این استان در ابتدای شیوع کرونا، به شدت با کمبود اقلام بهداشتی روبه رو بود، استان در تولید ماسک، دستکش و الکل در تنگنا بود اما با حرکتی جهادی شاهد جهش در تولید این محصولات هستیم و اکنون بخشی از ماسک تولیدی استان به دیگر استانها ارسال می شود.

    وی گفت: با شیوع کرونا، برای رفع نداشته ها با همکاری بانک ها و همت واحدهای تولیدی، به کارها سرعت داده شد و برخی از تولیدکنندگان با تغییر خط تولید به رفع نیاز مردم کمک کردند.

    استاندار خراسان شمالی درباره تامین خون و فرآورده های خونی در استان گفت: خوشبختانه تاکنون مشکلی در زمینه تامین خون و فرآورده های خونی در استان پیش نیامده است و علاوه بر تامین نیاز استان، بخشی از فرآورده های خونی به سیستان و بلوچستان و تهران ارسال می شود.

    شجاعی گفت: این پایگاه نقش اساسی در زمینه تامین خون دارد و ما تلاش داریم تا مشکلات آن برطرف شود.

    استاندار خراسان شمالی گفت: تامین زمین و حل مشکل برق یکی از نیازهای اداره کل انتقال خون استان است که پیگیر هستیم تا رفع شود.

    بر اساس این گزارش استاندار خراسان شمالی در این بازدید اقدام به اهدای خون کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *