×
×

کمک یک میلیاردریالی به مرکزسلامت رازوجرگلان توسط خانواده بجنوردی

  • کد نوشته: 24092
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین رضاعلی یوسفی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این تجهیزات پزشکی شامل چند دستگاه الکتروکاردیوگراف، الکتروشوک، ساکشن، اتوکلاو، فشارسنج، پالس اکسی متر، ترازوی دیجیتال، ویلچیر و الکل پاش الکترونیکی چشمی است.
    کمک یک میلیاردریالی به مرکزسلامت رازوجرگلان توسط خانواده بجنوردی
  • تبلیغ هدفمند

    رییس شبکه بهداشت راز و جرگلان گفت: خانواده نیکوکار بجنوردی یک میلیارد و هفتاد میلیون ریال تجهیزات پزشکی به مرکز سلامت بخش «غلامان» این شهرستان مرزی کمک کرد.

    کمک یک میلیاردریالی به مرکزسلامت رازوجرگلان توسط خانواده بجنوردی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین رضاعلی یوسفی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این تجهیزات پزشکی شامل چند دستگاه الکتروکاردیوگراف، الکتروشوک، ساکشن،  اتوکلاو، فشارسنج، پالس اکسی متر، ترازوی دیجیتال، ویلچیر و الکل پاش الکترونیکی چشمی است.

    وی با اشاره به کمک های نیکوکاران به مراکز سلامت شهرستان در سال جاری افزود: امسال نیکوکاران ۱۲۰ میلیون ریال لوازم پزشکی به مرکز درمانی روستای «راستقان» و ۶۰ میلیون ریال نیز برای خرید دماسنج و اهدای آن به خانه های بهداشت روستایی شهرستان کمک کرده اند.

    یوسفی افزود: همچنین ۱۰۰ میلیون ریال به منظور خرید لوازم بهداشتی به شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمک شده است.

    شهرستان مرزی ۷۰ هزار نفری راز و جرگلان که در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شمال بجنورد واقع است، دارای سه بخش و ۶ دهستان است و ۸۵ درصد جمعیت این خطه روستایی هستند.

    این منطقه، بخشی در تابعیت شهرستان بجنورد بود که در اسفندماه سال ۱۳۹۲ به شهرستان ارتقا پیدا کرد و ۷۵  درصد از جمعیت این شهرستان ترکمنان اهل سنت هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *