×
×

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان
توسعه زیرساخت‌های گردشگری روستای سیرچ

  • کد نوشته: 24124
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، رضا بردبار روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در مرحله نخست از آماده‌سازی کمپ گردشگری روستای سیرج، فعالیت‌هایی همچون جدول گذاری، گسترش کف‌سازی، ایجاد فضای بازی کودکان، اصلاح نمای ساختمان مربوط به سرویس‌های بهداشتی و همچنین ساخت سه آلاچیق انجام می‌ شود.
    توسعه زیرساخت‌های گردشگری روستای سیرچ
  • تبلیغ هدفمند

    معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از تکمیل زیرساخت‌های گردشگری روستای سیرچ با اعتباری معادل سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

    توسعه زیرساخت‌های گردشگری روستای سیرچ

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، رضا بردبار روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در مرحله نخست از آماده‌سازی کمپ گردشگری روستای سیرج، فعالیت‌هایی همچون جدول گذاری، گسترش کف‌سازی، ایجاد فضای بازی کودکان، اصلاح نمای ساختمان مربوط به سرویس‌های بهداشتی و همچنین ساخت سه آلاچیق انجام می‌ شود.

    وی با بیان اینکه در مراحل قبلی عملیات ساخت نمازخانه، چهار آلاچیق، هشت سرویس بهداشتی و همچنین کف‌سازی انجام شده است اظهار داشت: این کمپ گردشگری در کنار امام‌زاده سلطان سیدحسن (ع) ایجاد شده و هرساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران مذهبی است.

    معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان تصریح کرد: کمپ‌های گردشگری با هدف ایجاد آسایش و رفاه بیشتر برای مسافران و گردشگران در سفر به منطقه گردشگری سیرچ ساخته می‌شود.

    وی ادامه داد: این مجموعه‌ها علاوه بر ارائه خدمات مذکور کمک زیادی به کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای می‌کنند و موجب ارتقا ضریب ایمنی جاده‌ها، افزایش ماندگاری مسافران و رونق اقتصادی و اشتغال نیز می‌شوند.

    روستای گردشگری و ییلاقی سیرچ در فاصله ۸۰ کیلومتری شهر کرمان واقع شده و این موقعیت و قرار گرفتن در ارتفاع یک هزار و ۵۵۰ متری آب و هوایی سردسیر و معتدل را به این منطقه حاشیه کویر بخشیده است.

    در کنار این طبیعت زیبا هوای خنک و دلپذیر در تابستان، طبیعت رنگارنگ پاییز و چشم انداز ارتفاعات پر از برف و پیست اسکی در زمستان، روستای سیرچ را به یکی از مقاصد گردشگری استان کرمان در فصول مختلف سال تبدیل کرده است.

    از مهمترین جاذبه‌های روستای سیرچ، می‌توان به رودخانه‌ای زیبا، سروی کهنسال، چشمه‌ی آب گرم جوشان با خواص درمانی و بزرگترین تونل سنگی خاورمیانه نام برد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *