×
×

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین
بیش از۵تن سنگ معدن قاچاق دراسفراین کشف شد

  • کد نوشته: 24128
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "سید سعید عزیزی " با اعلام جزئیات این خبر گفت : در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجازاز معادن ماموران پاسگاه عباس آباد در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسائی یک دستگاه خودرو کامیون حامل سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب شدند .
    بیش از۵تن سنگ معدن قاچاق دراسفراین کشف شد
  • تبلیغ هدفمند

    جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از توقیف یک دستگاه خودروکامیون حامل ۵ تن و ۲۳۶ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق از نوع سرب به ارزش بیش از ۴۱۸ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

    بیش از۵تن سنگ معدن قاچاق دراسفراین کشف شد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “سید سعید عزیزی ” با اعلام جزئیات این خبر گفت : در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجازاز معادن ماموران پاسگاه عباس آباد در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسائی یک دستگاه خودرو کامیون حامل سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب شدند .

    وی با اشاره به اینکه ماموران پاسگاه عباس آباد این خودرو را درحال تخلیه بار در داخل یک کارواش شناسائی و توقیف کردند ،افزود : در بازرسی از این کامیون مقدار ۵ تن و ۲۳۶ کیلوگرم سنگ معدن کشف و ضبط شد.

    وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد ،خاطرنشان کرد: خودرو توقیف و سنگ معدن کشف شده تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان گردید.

    جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از ۴۱۸میلیون ریال برآورد شده است ،تصریح کرد : اقدامات پلیس درراستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن در سطح شهرستان با قدرت ادامه دارد واز شهروندان عزیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *