×
×

فرماندار همدان
ساماندهی میدان میوه وتره بارهمدان

  • کد نوشته: 24199
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، «محمد علی محمدی» روز دوشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات میدان میوه و تره بار شهر همدان، افزود: احداث مرکز جدید عرضه میوه و تره بار با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال انجام است که اجرای کامل طرح و بهره برداری از آن ممکن است چند سالی طول بکشد.
    ساماندهی میدان میوه وتره بارهمدان
  • تبلیغ هدفمند

     فرماندار همدان با بیان اینکه وضعیت میدان میوه و تره بار شهر بسیار نابسامان و زیبنده مرکز استان نیست، گفت: این مکان با همکاری و مشارکت غرفه دارن، شهرداری و دستگاه های متولی به زودی ساماندهی می‌شود.

    ساماندهی میدان میوه وتره بارهمدان
    ساماندهی میدان میوه وتره بارهمدان
    ساماندهی میدان میوه وتره بارهمدان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، «محمد علی محمدی» روز دوشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات میدان میوه و تره بار شهر همدان، افزود: احداث مرکز جدید عرضه میوه و تره بار با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال انجام است که اجرای کامل طرح و بهره برداری از آن ممکن است چند سالی طول بکشد.

    وی اظهار داشت: برهمین اساس ضروری است وضعیت میدان میوه و تره بار فعلی شهر همدان در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و تامین رفاه شهروندان هرچه سریعتر ساماندهی و مشکلات آن رفع شود.

    او بی نظمی، مشکلات ترافیکی و نقص ایمنی را از جمله مشکلات این بازار برشمرد و گفت: میدان بار همدان دارای قدمتی چندین ساله است که به رغم فعالیت موثر در گذشته، به مرور زمان دچار مشکل شده است.

    محمدی تصریح کرد: برای ساماندهی و رفع مشکلات  این مجموعه نیز اقدام موثری انجام شده و همین امر منجر به وضعیت نابسامان کنونی شده است.

    فرماندار همدان با اشاره به تاکید جدی دادستانی برای رفع مشکلات و ساماندهی این مرکز،  افزود: طرح ساماندهی میدان میوه و تره بار از سوی شهرداری همدان تهیه و در کارگروه کارشناسی ترافیک نیز تایید شده که پس از طی این  مرحله در شورای متناظر استان باید تصویب و اجرایی شود.

    وی، همکاری هیات امنا و غرفه داران میدان میوه و تره بار برای اجرای طرح ساماندهی را ضروری دانست و اظهار داشت: نگاه شهرداری به این موضوع به هیچ وجه درآمد زا نیست و صرفا بهره مندی مردم از خدمات مطلوب و رفع مشکلات موجود مدنظر است.

    محمدی خواستار همکاری دستگاه های اجرایی مسوول به منظور اجرای طرح ساماندهی میدان میوه و تره بار همدان شد و افزود: در همین ارتباط واحدهای صنفی میدان بار باید ظرف یک هفته نسبت به خرید انشعاب آب از شرکت آب و فاضلاب  اقدام کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *