×
×

رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی سمنان
افزایش استقبال نوجوانان سمنان ازورزش‌های زورخانه‌ای

  • کد نوشته: 24210
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین حسن سبزواری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ورزشکاران این رشته در استان سمنان، سال گذشته ۱۴ مدال کسب کردند که ۹ مدال مربوط به رده سنی پایه بود.
    افزایش استقبال نوجوانان سمنان ازورزش‌های زورخانه‌ای
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان سمنان گفت: استقبال جوانان و نوجوانان استان از ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای نسبت به گذشته بیشتر شده و آینده این رشته روشن است.

    افزایش استقبال نوجوانان سمنان ازورزش‌های زورخانه‌ای

    افزایش استقبال نوجوانان سمنان ازورزش‌های زورخانه‌ای
    افزایش استقبال نوجوانان سمنان ازورزش‌های زورخانه‌ای

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین حسن سبزواری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا  افزود: ورزشکاران این رشته در استان سمنان، سال گذشته  ۱۴ مدال کسب کردند که ۹ مدال مربوط به رده سنی پایه بود.

    وی با بیان اینکه در کل شهرستان‌ها و برخی روستاهای استان سمنان زورخانه وجود دارد ابراز داشت: در زمان اوج شیوع کرونا، فعالیت این هیات در فضای مجازی جریان داشت و ورزشکاران در مسابقات مجازی فدراسیون شرکت می‌کنند.

    وی افزود: استان سمنان در مسابقات مجازی میل بازی، بر مبنای تعداد و رنگ مدال‌های فتح شده، رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

    رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان سمنان گفت: همچنین در دوران اوج شیوع کرونا، پویش «در خانه می‌مانیم» و  «هرخانه یک زورخانه» برگزار شد تا ورزش در این دوران فراموش نشود.

    سبزواری بیان کرد: وقتی وضعیت استان سمنان از نظر رنگ‌بندی کرونایی قرمز و نارنجی بود، زورخانه‌ها تعطیل بود اما اکنون فعالیت زورخانه‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری برقرار است.

    وی افزود: ورزش در زورخانه‌ها بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود و مراسم ملی و مذهبی که در گذشته در زورخانه‌ها برگزار می‌شد تعطیل است.

    رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان سمنان گفت: در حال حاضر استقبال از ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای مانند بسیاری از دیگر ورزش‌ها کم شده اما به مرور با تشویق و ترغیب ورزشکاران به حضور در زورخانه‌ها، استقبال به شور و حال گذشته برمی‌گردد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *