×
×

تردد کشنده‌ها در محور بجنورد-اسفراین ممنوع شد
تردد کشنده‌ها در محور بجنورد-اسفراین ممنوع شد

  • کد نوشته: 2430
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۵
  • ۰
  • کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی گفت: تردد کشنده‌ها در گردنه اسدلی در محور بجنورد- اسفراین به علت کولاک، تا اطلاع بعدی ممنوع شده است.
    تردد کشنده‌ها در محور بجنورد-اسفراین ممنوع شد
  • تبلیغ هدفمند
    تردد کشنده‌ها در محور بجنورد-اسفراین ممنوع شد 
    تردد کشنده‌ها در محور بجنورد-اسفراین ممنوع شد

    کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی گفت: تردد کشنده‌ها در گردنه اسدلی در محور بجنورد- اسفراین به علت کولاک، تا اطلاع بعدی ممنوع شده است.

    سرگرد محمد عمارلو اظهار داشت: با تلاش راهداران، محور گردنه اسدلی که به علت کولاک بسته شده بود، به صورت محدود و مقطعی بازگشایی شده است.

    وی افزود: تردد در این محور تنها با زنجیر چرخ میسر است.

    کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: گردنه مسدود شده بیو در محور بجنورد- شوقان هم که صبح امروز مسدود بود، بازگشایی شده است.  

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی هم گفت: از رانندگان درخواست می شود از سفرهای غیر ضروری در مسیرهای کوهستانی پرهیز کنند.

    محمد مشتری اظهار داشت: مردم،  در صورت اقدام به سفر، از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانه همراه داشته باشند.

    بارش برف که از صبح روز یکشنبه بیشتر مناطق خراسان شمالی را در برگرفته بود تا نخستین ساعات بامداد روز دوشنبه ادامه داشت.

    بر اساس این گزارش، کولاک شدید که از شب گذشته، در محورهای استان آغاز شده، سبب ایجاد بادروبه و کاهش دید شدید رانندگان در محورهای ارتباطی شده است.

    استمرار کولاک و باد شدید، که برف ها را به سطح جاده می آورد باعث شده با وجود شن و نمک پاشی در سطح جاده، تردد خودروها با مشکل روبه رو باشد.

    خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی کشور به مشهد مقدس واقع است و بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۲۲ گردنه دارد که اسدلی در محور بجنورد- اسفراین و امین الله در محور بجنورد – جنگل گلستان از گردنه های برف گیر و سخت گذر این استان محسوب می شوند.  

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *