×
×

استاندار کرمان
حوزه‌های‌دانش‌بنیان تکمیل‌کننده زنجیره اقتصاد

  • کد نوشته: 24401
  • ۱۳۹۹-۱۱-۳۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب وکار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، در ارتباط ویدیوکنفرانس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور افتتاح همزمان پروژه‌های تعاونی در سراسر کشور و با حضور دکتر زینی‌وند استاندار کرمان، پروژه ۷۲ واحدی تعاونی مسکن کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد.
    حوزه‌های‌دانش‌بنیان تکمیل‌کننده زنجیره اقتصاد
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار کرمان گفت: کرمان ظرفیت خوبی در جذب اعتبارات حوزه تعاونی‌ها را دارد و آماده‌ایم به عنوان پایلوت در تعاونی‌های نوآوری فعالیت داشته و مدل‌های موفق را به کشور معرفی کنیم.

    حوزه‌های‌دانش‌بنیان تکمیل‌کننده زنجیره اقتصاد

    به گزارش بازار کسب وکار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، در ارتباط ویدیوکنفرانس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور افتتاح همزمان پروژه‌های تعاونی در سراسر کشور و با حضور دکتر زینی‌وند استاندار کرمان، پروژه ۷۲ واحدی تعاونی مسکن کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد.


    دکتر علی زینی‌وند استاندار کرمان در این مراسم عنوان کرد: دولت در حوزه تعاونی‌ها توجهات خوبی داشته و شاهد تولید گفتمانِ اهمیت تعاونی‌ها در حوزه‌های مختلف بوده‌ایم.
    وی ادامه داد: استان کرمان از تعاونی‌های صاحب نامی در عرصه ملی برخوردار است و در حال حاضر ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر اعضای تعاونی‌های استان هستند.
    دکتر زینی‌وند افزود: اهمیت تعاونی‌ها در تجمیع تجارب و توانمندی‌های قشر تحصیل کرده، توانمندی مردم و تجمیع سرمایه‌های خرد و سوق دادن آنها به سمت تولید و خلق ثروت تجربه موفقی است.
    استاندار کرمان، حوزه‌های دانش بنیان، برندینگ و بازاریابی را تکمیل کننده زنجیره اقتصاد دانست و پیشنهاد حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از تعاونی‌‌ها در این حوزه‌ها داد.
    زینی‌وند ابراز داشت: به دلیل برخی اتفاقات، اندکی دید منفی روی ظرفیت عظیم اقتصادی تعاونی‌ها ایجاد شده و نیاز است که تعاونی‌های موفق در عرصه اطلاع‌رسانی بیشتر مورد توجه قرار گیرند.
    وی اضافه داد: کرمان ظرفیت جذب اعتبارات خوبی در حوزه تعاونی‌های دارد و در حوزه وام مسکن نیز تقاضای توجه بیشتر به استان کرمان با توجه به ظرفیت آن داریم.
    استاندار کرمان با بیان اینکه بیشترین تعداد تعاونی‌ها و اعضا در حوزه کشاورزی، خدمات و صنعت است، عنوان کرد: در همه گرایش‌ها تعاونی‌های فعال داریم و آماده‌ایم به عنوان پایلوت در تعاونی‌های تخصصی و نوآوری فعالیت داشته و مدل‌های موفق را به کشور معرفی کنیم.
    براساس این گزارش، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این ارتباط به پیشتازی استان کرمان در حوزه تعاونی‌ها اشاره داشت و گفت: در ۱۱ استان کشور مراکز نوآوری و توسعه بخش تعاون تاسیس شده‌اند و در اولین فرصت باید به همه استان‌ها تعمیم یابد و نوآوری‌ها را عرصه فعالیت تعاونی‌ها شاهد باشیم.
    وی ابراز داشت: از فکر و اندیشه‌های جدید در حوزه تعاونی‌ها حمایت می‌کنیم، شناسایی فکر و اندیشه، تولید محصول آزمایشی و تولید انبوه آنها از فعالیت‌هایی است که در بخش تعاون باید به دنبال آن باشیم.
    به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، پروژه ۷۲ واحدی تعاونی مسکن کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع و ۱۰ هزار و ۷۰۰ مترمربع زیربنا در قالب واحدهای ۸۵ و ۹۵ متری احداث شده‌اند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *