×
×

رئیس بنیاد مستضعفین کشور
بنیاد مستضعفان ۷۵ هزار تن سیمان رایگان در گلستان توزیع کرد

  • کد نوشته: 2446
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۶
  • ۰
  • رییس بنیاد مستضعفان کشور در بازدید از مناطق سیل‌زده آق قلا گفت : این نهاد از ابتدای وقوع سیل گلستان تاکنون بیش از ۷۵ هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی و مرمت خانه‌های آسیب‌دیده این استان توزیع کرد.
    بنیاد مستضعفان ۷۵ هزار تن سیمان رایگان در گلستان توزیع کرد
  • تبلیغ هدفمند
    بنیاد مستضعفان ۷۵ هزار تن سیمان رایگان در گلستان توزیع کرد
    بنیاد مستضعفان ۷۵ هزار تن سیمان رایگان در گلستان توزیع کرد

    رییس بنیاد مستضعفان کشور در بازدید از مناطق سیل‌زده آق قلا گفت : این نهاد از ابتدای وقوع سیل گلستان تاکنون بیش از ۷۵ هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی و مرمت خانه‌های آسیب‌دیده این استان توزیع کرد.

    پرویز فتاح پس از افتتاح یک واحد بازسازی شده در آق قلا اظهار داشت : در مجموع بیش از ۲۱ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده گلستان بازسازی و نوسازی شده که از این تعداد ۷ هزارو ۷۰۰ واحد نوسازی شد.

    وی افزود  بنیاد مستضعفان به ازای ساخت هر واحد تعمیری یک تن و به ازای نوسازی هر واحد هشت تن سیمان رایگان در اختیار مردم قرار داد.

    هادی حق شناس استاندار گلستان و جمعی از مدیران و روحانیان اهل سنت منطقه نیز در این آیین حضور داشتند.

    سرپرست بنیاد مسکن گلستان اظهار داشت : تاکنون ۵ هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره و  ۲ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال  کمک بلاعوض از جمله کمک دولت برای ترمیم خسارتهای وارده به بخش ساختمان گلستان پرداخت شد.

    سید محمد حسینی اظهار داشت: همچنین ۹۲۰ میلیارد ریال در بخش ترمیم ابنیه فنی، جداول، آسفالت‌ها و پل‌ها در این مناطق هزینه شد.

    بین ۷۴ تا ۳۵۳ میلی متر باران در ۲۷ و ۲۸ اسفند ۹۷ و بیشتر در شرق گلستان و شهرستانهای گالیکش، مینودشت، کلاله و رامیان بارید که پس از سرریز کردن سدهای بوستان و گلستان ابتدا گنبدکاووس را دچار مشکل کرد .

    در ادامه حجم آب ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون متر مکعبی، شهرستان‌های آق قلا و گمیشان در غرب گلستان را به زیر آب برد و ۱۱ نفر از گلستانی ها را به کام مرگ کشاند.

    رییس بنیاد مستضعفان و استاندار گلستان از کارخانه زمزم در شهرک صنعتی گرگان دیدن کردند و ضمن بررسی مشکلات این واحد تولیدی بر رفع موانع تولید و حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *