×
×

مشاور اجرایی معاونت درمان سازمان تامین‌اجتماعی
۳۰۰میلیاردریال هزینه درمان امسال

  • کد نوشته: 24545
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از ایرنا علیرضا احمدزاده روز پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح طرح‌های بیمارستان شفا تامین اجتماعی سمنان ابراز داشت: سال گذشته نزدیک به ۲۵۰ میلیارد ریال در بخش درمان سازمان تامین اجتماعی هزینه شد.
    ۳۰۰میلیاردریال هزینه درمان امسال
  • تبلیغ هدفمند

    مشاور اجرایی معاونت درمان سازمان تامین‌اجتماعی گفت: امسال بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در بخش درمان از سوی سازمان تامین اجتماعی هزینه شد و براساس پیش‌بینی‌ها هزینه درمان در سال آینده به حدود ۵۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید.

    ۳۰۰میلیاردریال هزینه درمان امسال

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از ایرنا علیرضا احمدزاده روز پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح طرح‌های بیمارستان شفا تامین اجتماعی سمنان ابراز داشت: سال گذشته  نزدیک به ۲۵۰ میلیارد ریال در بخش درمان سازمان تامین اجتماعی هزینه شد.

    وی اضافه کرد: ۴۵ میلیون نفر از جمعیت کشور و به عبارتی بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور جزو بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی هستند و از خدمات درمانی این سازمان بهره‌مند می‌شوند.

    مشاور اجرایی معاونت درمان سازمان تامین‌اجتماعی تصریح کرد: ۷۷ بیمارستان و ۳۰۳ مرکز درمانی در زمان حاضر در سراسر کشور فعال هستند و به بیمه‌شدگان این سازمان خدمات ارائه می‌دهند.

    وی بیان کرد : براساس ضوابط در هر شهری بالغ بر ۲۰ هزار نفرجمعیت بیمه‌شده داشته باشد، می‌توان یک مرکز درمانی سرپایی احداث کرد و براین اساس  ۶۱ شهر و شهرستان کشور فاقد مرکز ملکی درمانی هستند که احداث این مراکز در این شهرها در دست پیگیری و یا ساخت است.

    احمدزاده یادآور شد: برای برقراری عدالت و تسهیل در ارائه خدمات درمانی دستورالعملی از سوی سازمان تامین اجتماعی در حال عملیاتی شدن است که براساس این دستورالعمل ارائه تمام خدمات درمانی در بخش بستری در شهرهایی که مراکز ملکی تحت پوشش تامین اجتماعی وجود ندارد در دیگر مراکز رایگان انجام شود.

    وی افزود:  ۳۵۰ شهرستان کشور از بیمارستان‌ ملکی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی محروم هستند که برای برقراری عدالت درمانی می‌توانند از خدمات بستری بیمارستانی در دیگر مراکز درمانی به صورت رایگان استفاده کنند.

    احمدزاده خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی برای تکریم سالمندان دستورالعملی را تدوین کرده است که براساس آن افراد بالای ۶۵ سال سن در شهرستان‌هایی که مراکز بیمارستانی تحت پوشش تامین اجتماعی وجود دارد، می‌توانند در دیگر مراکز درمانی، خدمات بستری را به صورت رایگان دریافت کنند.

    مشاور اجرایی معاونت درمان سازمان تامین‌اجتماعی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت هزینه تجهیزات و پروتز مصرفی بیمه شدگان در گذشته براساس مصوبه شورای عالی بیمه  قیمت سقف و کف را  مشخص و کف قیمت را پرداخت می‌کرد، اما اکنون طبق مصوبه جدید هزینه ها براساس سقف قیمت پروتز و تجهیزات پزشکی به بیمه شدگان پرداخت می‌شود.

    طرح‌های توسعه درمانی تامین اجتماعی استان سمنان به ارزش ۸۰ میلیارد ریال امروز با حضور مشاور اجرایی معاونت درمان سازمان تامین‌اجتماعی افتتاح می‌شود.

    ۵۰۹ هزار و ۶۸۷ نفر در استان سمنان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *