×
×

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان
توزیع۸۶۵۰بسته معیشتی بین نیازمندان

  • کد نوشته: 24577
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مرتضی صفی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هر بسته غذایی شامل مرغ، روغن، برنج، حبوبات، رب، ماکاروانی و سویا بود.
    توزیع۸۶۵۰بسته معیشتی بین نیازمندان
  • تبلیغ هدفمند

    رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: این نهاد از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هشت هزار و ۶۵۰ بسته معیشتی بین مددجویان تحت پوشش توزیع کرده است که ارزش آن حدود ۲۶ میلیارد ریال بود.

    توزیع۸۶۵۰بسته معیشتی بین نیازمندان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مرتضی صفی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هر بسته غذایی شامل مرغ، روغن، برنج، حبوبات، رب، ماکاروانی و سویا بود.

    وی منابع تامین مبالغ جمع آوری شده را از محل کمک های این نهاد و نیکوکاران عنوان کرد و گفت: با شیوع کرونا، بیکاری و مشکلات اقتصادی برای زنان سرپرست خانوار علاوه بر مستمری ماهانه به مددجویان تحت پوشش این نهاد، تهیه و توزیع بسته های معیشتی هم انجام شد  و این روند همچنان ادامه دارد.

    رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: در راستای کمک به اسکان موقت مددجویان به ۳۴۹ نفر به مبلغ هفت میلیارد و ۴۹ میلیون ریال، خرید لوازم اساسی منزل به ۲۲۰ نفر به مبلغ یک میلیارد و ۹۰۴ میلیون ریال و کمک به امر ازدواج نیازمندان(جهیزیه) ۶۶ سری به مبلغ ۲ میلیارد و ۸۴۹ میلیون ریال انجام شد.

    هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *