×
×

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان
توزیع۱۹۰تن روغن نباتی ومرغ دربازارگلستان

  • کد نوشته: 24593
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۱
  • ۲ دیدگاه
  • نکته قابل تامل اینکه مردم انتظار دارند که وجود اقلام مورد نیاز خود را در سطح بازار حس کنند چرا که طی چند ماه اخیر متاسفانه روند نزولی فشار بر گرده مردم بیشتر از بیش در حال احساس است و مردم منتظر برخوردی انقلابی همچون روزهای اول انقلاب با مفسیدن و محتکرین و عاملین گرانی در سطح جامعه هستند که اگر این اتفاق صورت پذیرد قطعا رضایت را در چهره شان نمایان خواهد شد.
    توزیع۱۹۰تن روغن نباتی ومرغ دربازارگلستان
  • تبلیغ هدفمند

    رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: روزانه ۹۰ تن روغن نباتی (خوراکی) و ۱۰۰ تن گوشت مرغ باقیمت مصوب در بازارهای استان توزیع می‌شود و مشکلی در تولید و تامین این اقلام ضروری وجود ندارد.

    توزیع۱۹۰تن روغن نباتی ومرغ دربازارگلستان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین حسین طلوعیان روز پنجشنبه به ایرنا اظهار داشت: روند توزیع روغن نباتی و مرغ طی روزهای آینده در بازار به ثبات بیشتری خواهد رسید.

    وی اضافه کرد: گلستان در تولید مرغ و تخم مرغ از استان‌های مهم و قطب تولید این دو ماده پروتئینی است و با اقدامات انجام شده از سوی جهادکشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت، قیمت این مواد به ثبات لازم رسیده است.

    طلوعیان به وضعیت توزیع روغن خوراکی در گلستان اشاره کرد و گفت: به سبب وجود ظرفیت‌های تولیدی مناسب در استان، به اندازه کافی روغن خوراکی تولید و توزیع می‌شود و اکنون توزیع این ماده خوراکی با توزیع روزانه ۹۰ تن به آرامش رسید.

    وی بابیان اینکه دولت برای ثبات قیمت مرغ، تخم مرغ و روغن نباتی یارانه زیادی می‌دهد، افزود: همه افراد جامعه بویژه اقشار آسیب پذیر، کارگران و کشاورزان باید از این یارانه بهره‌مند شوند اما برخی افراد این اقلام را با قیمت یارانه ای خریده و در بازار آزاد می‌فروشند که این رویه تضییع حقوق دیگر افراد جامعه به خصوصی اقشار نیازمند است.

    نکته قابل تامل اینکه مردم انتظار دارند که وجود اقلام مورد نیاز خود را در سطح بازار حس کنند چرا که طی چند ماه اخیر متاسفانه روند نزولی فشار بر گرده مردم بیشتر از بیش در حال احساس است و مردم منتظر برخوردی انقلابی همچون روزهای اول انقلاب با مفسیدن و محتکرین و عاملین گرانی در سطح جامعه هستند که اگر این اتفاق صورت پذیرد قطعا رضایت را در چهره شان نمایان خواهد شد.

    متاسفانه در چند دهه اخیر شاهد تولد اقلام یارانه ای در سطح بازار هستیم که این امر موجب ایجاد تنش در بین اقشار مختلف شده که در این بین عده ای هر روز فربه و چاق می شوند و عده ای دیگر در زیر فشار دیگری نحیف و ضعیف می شوند.

    اخبار مشابه

    2 پاسخ به “توزیع۱۹۰تن روغن نباتی ومرغ دربازارگلستان”

    1. IRAJ RAMEZANI گفت:

      نقد اخبار ، و انعکاس واقعیات جامعه کار درستی است و مسئولین با علم به این موضوع ممکن است همه واقعیت را نگویند اما رسانه باید کارش را درست انجام دهد.
      هیچ دستگاه دولتی طبعا قصور خود را نمی پذیرد و معمولا توجیه می کنند .
      این رساته است که باید در شرایط بحرانی در کنار مردم باشد . دستگاههای اجرایی و سازمانها به اندازه کافی تریبون برای انعکاس اخبار خود و توجیه برخی رفتارهای خود دارند.

      خسته نباشید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *