×
×

اهدای دام سبک از سوی آستان قدس رضوی به سیل‌زدگان آق‌قلایی
اهدای دام سبک از سوی آستان قدس رضوی به سیل‌زدگان آق‌قلایی

  • کد نوشته: 2463
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۶
  • ۰
  • همزمان با ایام‌الله دهه فجر و به همت معاونت محرومیت‌زدائی آستان قدس رضوی، فرآیند اهدای ۲۶ هزار رأس دام سبک در قالب طرح‌ اشتغال‌زایی محرومان در شهرستان سیل‌زده آق‌قلا آغاز شد.
    اهدای دام سبک از سوی آستان قدس رضوی به سیل‌زدگان آق‌قلایی
  • تبلیغ هدفمند
    اهدای دام سبک از سوی آستان قدس رضوی به سیل‌زدگان آق‌قلایی+تصاویر
    اهدای دام سبک از سوی آستان قدس رضوی به سیل‌زدگان آق‌قلایی

    همزمان با ایام‌الله دهه فجر و به همت معاونت محرومیت‌زدائی آستان قدس رضوی، فرآیند اهدای ۲۶ هزار رأس دام سبک در قالب طرح‌ اشتغال‌زایی محرومان در شهرستان سیل‌زده آق‌قلا آغاز شد.

    در مراسمی با تحویل ۱۴۵ رأس گوسفند به ۵ خانواده روستای «چِن‌سبلی» فرآیند تحویل ۲۶ هزار رأس دام سبک به خانواده‌های محروم و سیل‌زده آق‌قلا آغاز شد.

    در این مراسم که با حضور حامد صادقی سرپرست معاونت محرومیت‌زدائی آستان قدس رضوی و مسئولان استان گلستان از جمله فرماندار، امام جمعه اهل سنت، رئیس کمیته امداد استان گلستان و همچنین مردم روستای چن‌سبلی برگزار شد، علاوه بر آغاز توزیع دام سبک از ۷۰ جایگاه دام ساخته شده توسط آستان قدس رضوی نیز رونمایی شد.

    در پی جاری شدن سیل در شهرستان آق قلا در بهار امسال، آستان قدس رضوی به کمک مردم سیل‌زده این استان شتافت و علاوه بر کمک‌های فوری به بررسی نیازهای اساسی مردم حادثه دیده پرداخت.

    در حادثه سیل بسیاری از زمین‌های کشاورزی و دام مردم آق‌قلا از بین رفته بود از همین رو معاونت محرومیت‌زدائی آستان قدس رضوی طرح اشتغال‌زایی دام سبک را در شهرستان آق قلا اجرا کرد.

    در این طرح به خانواده‌های محروم که امکان دامداری دارند ۱۹ میش مولد و ۱۰ رأس بره یک تا ۳ ماهه تحویل داده می‌شود، ضمن اینکه به کمک نیروهای جهادی ۹۰۰ جایگاه دام استاندارد نیز برای این خانواده‌ها در حال ساخت است.

    منبع: تسنیم

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *