×
×

معاون استاندار گلستان
افتتاح بزرگترین زنجیره تولید مرغ و تخم مرغ در گلستان با سرمایه۳۹۰ میلیاردی

  • کد نوشته: 2468
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۶
  • ۰
  • معاون استاندار گلستان گفت: در دهه فجر امسال زنجیره تولید مرغ و تخم مرغ در گنبدکاووس با اعتبار ۳۹۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۸۵ نفر افتتاح می‌شود.
    افتتاح بزرگترین زنجیره تولید مرغ و تخم مرغ در گلستان با سرمایه۳۹۰ میلیاردی
  • تبلیغ هدفمند
    بزرگترین زنجیره تولید مرغ و تخم مرغ در گلستان با 390 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح می‌شود
    افتتاح بزرگترین زنجیره تولید مرغ و تخم مرغ در گلستان با سرمایه۳۹۰ میلیاردی

    معاون استاندار گلستان گفت: در دهه فجر امسال زنجیره تولید مرغ و تخم مرغ در گنبدکاووس با اعتبار ۳۹۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۸۵ نفر افتتاح می‌شود.

    ابراهیم کریمی اظهارداشت: تا پایان دهه مبارک فجر در مجموع ۲ هزار و ۵۳۲ طرح در گلستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

    وی گفت: از این تعداد یکهزار و ۲۹۹ طرح در حوزه اقتصادی و یکهزار و ۲۳۳ طرح در حوزه عمرانی است که بهره‌برداری از آنها سبب رونق اقتصادی استان خواهدشد.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان ادامه داد: برای طرح‌های اقتصادی هزار و ۸۸۲ میلیارد تومان اعتبار و در مجموع طرح‌های عمرانی ۲ هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان میلیارد تومان هزینه شده است.

    وی گفت: از طرح‌های مهم اقتصادی شروع عملیات اجرایی کارخانه بسته‌بندی در آزادشهر با پیش‌بینی اشتغال ۳۰۰ نفر، افتتاح زنجیره تولید مرغ و تخم مرغ در گنبدکاووس با اعتبار ۳۹۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۸۵ نفر است.

    کریمی بیان داشت: شروع عملیات اجرایی طرح گردشگری در گنبدکاووس با اعتبار ۲۶۰ میلیارد تومان، بهره‌برداری از طرح کارخانه ظروف پلاستیکی در گرگان با اعتبار ۳۱۰ میلیارد تومان، شروع عملیات اجرایی پرورش گاو میش در مراوه تپه هم از دیگر طرح‌هایی است که در این ایام به بهره‌برداری می‎رسد.

    منبع: تسنیم
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *