×
×

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی
۱۲۳راس دام زنده فاقدمجوز درفاروج کشف شد

  • کد نوشته: 24699
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمد غلامی" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس فاروج و اطلاع از حمل تعداد زیادی دام زنده فاقد مجوز توسط 3 دستگاه کامیون در سطح شهرستان، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.
    ۱۲۳راس دام زنده فاقدمجوز درفاروج کشف شد
  • تبلیغ هدفمند

    جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۲۳راس دام زنده فاقد مجوز به ارزش ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در فاروج خبر داد.

    ۱۲۳راس دام زنده فاقدمجوز درفاروج کشف شد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محمد غلامی” با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس فاروج و اطلاع از حمل تعداد زیادی دام زنده فاقد مجوز توسط ۳ دستگاه کامیون در سطح شهرستان، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه ماموران به محض اطلاع از این موضوع اقدام به گشت زنی هدفمند در سطح شهرستان کردند، افزود: ماموران در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی هر ۳ کامیون را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنها را متوقف کردند.

    جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها تعداد ۱۲۳ راس دام زنده(گاو و گوسفند) کشف و ضبط شد، تصریح کرد: ارزش این تعداد دام زنده فاقد مجوز ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

    سرهنگ غلامی با بیان اینکه هر ۳ خودرو راهی پارکینگ و دام های مکشوفه نیز به سازمان جمع آوری اموال تملیکی استان تحویل داده شدند، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۴ نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *