×
×

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان
شیروان شاهدکشف۳۷کیلوگرم موادمخدرازنوع تریاک

  • کد نوشته: 24703
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمد روهنا" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران عملیات پلیس مبارزه با نواد مخدر استان و عوامل انتظامی این فرماندهی و اطلاع از حمل و جابجایی مواد مخدر از نوع تریاک توسط یک دستگاه پراید بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    شیروان شاهدکشف۳۷کیلوگرم موادمخدرازنوع تریاک
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از کشف ۳۷ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ، فاروج و ماموران سپکا پلیس موادمخدر ناجا خبر داد.

    شیروان شاهدکشف۳۷کیلوگرم موادمخدرازنوع تریاک

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محمد روهنا” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران عملیات پلیس مبارزه با نواد مخدر استان و عوامل انتظامی این فرماندهی و اطلاع از حمل و جابجایی مواد مخدر از نوع تریاک توسط یک دستگاه پراید بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی با مقام قضایی شهرستان شیروان تعداد چند اکیپ از ماموران شیروان و فاروج جهت اجرای تور ایست و بازرسی به محور مواصلاتی شیروان-فاروج اعزام شدند، افزود: ماموران در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پراید نقره ای مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

    وی در پایان با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف ۳۷ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در پنچ کارتن در صندوق عقب شدند، گفت: خودروی حامل مواد مخدر توقیف و متهم نیز به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *