×
×

دکتر منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی
تفکربسیجی باعث اعتلای‌ایران می‌شود

  • کد نوشته: 24792
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار آنلاین دکتر منتظری در این نشست با تشکر از مردم خونگرم گرگان بابت بار امانتی که بر دوش وی گذاشته اند از شکل گیری مجلس امید و انتظار در آینده ای نزدیک خبر داد.
    تفکربسیجی باعث اعتلای‌ایران می‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    همایش مجمع  بسیج سپاه گرگان با حضور گروه های بسیج ، جناب آقای هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان و دکتر منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی صبح روز شنبه در حسینیه ثارالله سپاه برگزار شد.

    تفکربسیجی باعث اعتلای‌ایران می‌شود

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین دکتر منتظری در این نشست با تشکر از مردم خونگرم گرگان بابت بار امانتی که بر دوش وی گذاشته اند از شکل گیری مجلس امید و انتظار در آینده ای نزدیک خبر داد.

    وی افزود: رویکرد مجلس همانند رویکرد بسیج ، مسئله محور است.اگر رویکرد نمایندگان مسئله محور نباشد کارنامه آنان قابل دفاع نیست.ما مسائل جریان ساز و تحول آفرین را در دستور کار خود قرار داده ایم.پتروشیمی گرگان، آب آشامیدنی، صنایع تکمیلی و منطقه آزاد تجاری نیازهای اساسی هستند که در نشست با استاندار محترم گلستان مرور می شوند.

    نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تفکر بسیجی باعث اعتلای ایران خواهد بود.اگر امام عزیزمان بذر مبارک بسیج را در مزرعه جان ما نشاند و امروز آن بذر مبارک به شجره طیبه تبدیل شده است، که نه تنها ایران بلکه تمام منطقه از سایه سار و میوه این شجره استفاده کرده اند با همین هدف بود.

    منتظری ادامه داد: اگر امام صادقانه به درگاه الهی دست بلند می کند و می گوید پروردگارا من را با بسیجیان محشور گردان به دلیل عظمت این تفکر است.

    وی افزود: شکل گیری مجمع بسیج با هدف گسترش و تفکر بسیجی است.ما پشت سر گذاشتن بحران های سالهای انقلاب و سربلندی در دوران دفاع مقدس را مدیون تفکر بسیجی هستیم.طرح سلامت در شرایط کرونا نیز که در قالب طرح شهید سلیمانی ارائه می شود در قالب تفکر بسیج شکل گرفت.

    منتظری ضمن پیشنهاد به اعضای مجمع بسیج در دستور کار قرار دادن حلقه های مربوط به مجمع مکتب شهید سلیمانی تصریح کرد: برای عبور از این پیچ تاریخی دشواری که پیش روی ماست باید انسجام واتحاد نیروهای انقلابی افزایش یابد.امروز که دشمن تیرهای سمی و کشنده اش را به سمت خیمه های انقلاب نشانه گرفته، باید یارانه و با تمام وجود از حریم ولایت و امام دفاع کنیم.

    وی در پایان افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بصیرت قطب نمای کشتی وجود است.مراقب باشیم که به بصیرت مجهز باشیم تا مبادا درگیر امواج طوفانی انحرافی شویم.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *