×
×

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی
بازگشت برف وباران به خراسان شمالی

  • کد نوشته: 24795
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهری هاشمی دوین شامگاه شنبه به ایرنا اظهار داشت: سامانه بارشی از دوشنبه شب در استان فعال می شود که بر این اساس وزش باد شدید و گاهی باد لحظه ای بسیار شدید پیش بینی می شود که شدت وزش باد در شهرستان های راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم بیشتر خواهد بود.
    بازگشت برف وباران به خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: سامانه بارشی از روز دوشنبه این استان را فراگرفته و سبب بارش باران و برف در مناطق مختلف این خطه خواهد شد.

    بازگشت برف وباران به خراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهری هاشمی دوین شامگاه شنبه به ایرنا اظهار داشت: سامانه بارشی از دوشنبه شب در استان فعال می شود که بر این اساس وزش باد شدید و گاهی باد لحظه ای بسیار شدید پیش بینی می شود که شدت وزش باد در شهرستان های راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم بیشتر خواهد بود.

    وی با اشاره به اینکه بارندگی در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود، افزود: بارش باران و برف بیشتر در مانه و سملقان، راز، بجنورد، شمال شیروان و اسفراین پیش بینی شده است.

    هاشمی دوین خاطرنشان کرد: این سامانه تا روز سه شنبه در استان فعال بوده و به تدریج از منطقه خارج می شود.

    وی با اشاره به اینکه دمای هوا از روز سه شنبه تا اواخر هفته به طور محسوس کاهش می یابد، گفت: مردم استان تا اواخر هفته کاهش دمای هوا به میزان چهار تا ۶ درجه سانتیگراد را تجربه خواهند کرد.

    رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: از مردم انتظار می رود از تردد در جاده های کوهستانی استان خودداری کنند.  

    استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند. 

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *