×
×

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی
نمایشگاه بهاره مجازی خواهدبود

  • کد نوشته: 24898
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهرداد داودزاده اظهار داشت: لذا لازم است که اصناف و بازاریان متقاضی حضور در نمایشگاه مجازی، میبایست نسبت به سفارش غرفه مجازی خود اقدام نمایند و محصولات خود را بر بستر این فضا عرضه کنند.
    نمایشگاه بهاره مجازی خواهدبود
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: امسال نمایشگاه بهاره به شیوه مجازی برگزار خواهد شد و هم اکنون نیز در حال رایزنی نسبت به نحوه اجرای و برگزاری این رویداد مهم اقتصادی هستیم.

    نمایشگاه بهاره مجازی خواهدبود

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهرداد داودزاده اظهار داشت: لذا لازم است که اصناف و بازاریان متقاضی حضور در نمایشگاه مجازی، میبایست نسبت به سفارش غرفه مجازی خود اقدام نمایند و محصولات خود را بر بستر این فضا عرضه کنند.

    وی ادامه داد و گفت: کالای خریداری شده توسط شهروندان طبق هماهنگی با اداره کل پست استان صورت گرفته، به در منازل آنها ، ارسال خواهد شد.

    وی افزود: زمان برگزاری این نمایشگاه هنوز مشخص نگردیده و در حال رایزنی لازم هستیم تا با وجود شیوع کرونا، شرایط خوب و مناسبی برای شهروندان مهیا سازیم.

    داودزاده از حضور اصناف خارج استان نیز در این نمایشگاه خبر داد و گفت: صنوف و کسبه خارج استان نیز می توانند در این نمایشگاه حضور یابند اما از آنجایی که این رخداد به شیوه مجازی بوده به نظر می رسد استقبال از خارج استان کم رنگ باشد.

    وی گفت: در آستانه سال نو، فروش فوق العاده هم برای تامین مایحتاج مردم در شب عید برگزار می شود و صنوف متقاضی در این زمینه می توانند با هماهنگی اتحادیه ها نسبت به فروش فوق العاده اقدام کنند.

    وی اظهار داشت: در تلاشیم تا با رایزنی های انجام شده، هزینه های پست برای خریداران از این نمایشگاه ها با کمترین میزان صورت گیرد.

    سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: مایحتاج مورد نیاز مردم در شب عید، با قیمت ۱۰ درصد کمتر از تعرفه موجود در بازار عرضه می شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *