×
×

استاندار گلستان
تنهاراه‌حل مشکل کم‌آبی گرگان استفاده از آب دریاوحفر چاه است

  • کد نوشته: 24920
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس شامگاه شنبه در جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی استان با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو اظهار داشت: گلستان به عنوان یکی از استان‌های شمالی و با وجود میانگین ۴۵۰ میلیمتر بارش که نزدیک به ۲ برابر کشور است به دلیل وجود مشکلات جدی در حوزه زیرساختی جزو استان‌های ناامن در حوزه آب شرب محسوب می شود.
    تنهاراه‌حل مشکل کم‌آبی گرگان استفاده از آب دریاوحفر چاه است
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی به عنوان موثرترین راه برای گذر از روزهای کم آبی گفت: استفاده از آب دریا و حفر ۲۰ حلقه چاه برای تامین بخشی از آب شرب ساکنان این شهر مورد نیاز است.

    تنهاراه‌حل مشکل کم‌آبی گرگان استفاده از آب دریاوحفر چاه است

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس شامگاه شنبه در جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی استان با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو اظهار داشت: گلستان به عنوان یکی از استان‌های شمالی و با وجود میانگین ۴۵۰ میلیمتر بارش که نزدیک به ۲ برابر کشور است به دلیل وجود مشکلات جدی در حوزه زیرساختی جزو استان‌های ناامن در حوزه آب شرب محسوب می شود.

    وی بیان کرد: طبق بررسی ها، میزان بهره مندی مردم گلستان از فاضلاب، بسیار پایین‌تر از میانگین کشوری است.

    استاندار گلستان ادامه داد: استفاده از آب دریا و حفر چاه جدید راهکار حل مشکل کم آبی گرگان است که اجرای آن مشکل کم آبی مردم این شهر را تا حد زیادی حل خواهد کرد.

    چندی قبل، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفته بود: نیاز آب شرب گرگان در هر ثانیه هزار و ۷۵۰ لیتر است که در حال حاضر امکان تامین هزار و ۳۰۰ لیتر آن از طریق منابع سطحی و زیر سطحی وجود دارد.

    بهزاد هرمزی افزود : برای جبران ۳۰ درصد کسری منابع آب شرب گرگان اجرای طرح های مدیریت منابع مانند قطعی برنامه ریزی شده گریزناپذیر است.

    در حال حاضر آب شرب شهر گرگان از طریق ۸۰ حلقه چاه تامین می‌شود که در بهترین شرایط، آب تولیدی آن هزار و ۲۵۰ لیتر بر ثانیه است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *