×
×

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی
تعطیلی۱۰باشگاه ورزشی توسط کرونا

  • کد نوشته: 25018
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمد بروحی روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: مدیران این باشگاه های ورزشی زیان دیده از کرونا بیشتر در مرکز استان به علت اجاره های سنگین خواستار لغو مجوز فعالیت های خود شدند.
    تعطیلی۱۰باشگاه ورزشی توسط کرونا
  • تبلیغ هدفمند

    معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: مدیران ۱۰ باشگاه ورزشی استان در یک ماه اخیر به علت شیوع ویروس کرونا با مراجعه به این اداره کل خواستار تعطیلی و لغو مجوز فعالیت باشگاه‌های خود شدند.

    تعطیلی۱۰باشگاه ورزشی توسط کرونا

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمد بروحی روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: مدیران این باشگاه های ورزشی زیان دیده از کرونا بیشتر در مرکز استان به علت اجاره های سنگین خواستار لغو مجوز فعالیت های خود شدند.

    وی افزود: اگرچه برخی از باشگاه های آمادگی جسمانی و ژیمناستیک نیز تعطیل شدند اما، بیشترین مجموعه ای که خواستار تعطیلی است باشگاه های ورزشی بدنسازی است.

    بروحی با اشاره به فعالیت برخی رشته های ورزشی در استان خاطرنشان کرد: براساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونای استان، فعالیت تمامی رشته های ورزشی پر برخورد ممنوع است و رشته های ورزشی دیگر نیز با اخذ مجوز از فرمانداری و مرکز بهداشت شهرستان ها اجازه فعالیت دارند.

    وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به مجموعه های ورزشی زیان دیده از کرونا تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲۴ مجموعه ورزشی استان در سامانه کارآ ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۳۸ نفر، هشت میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال تسهیلات حمایتی دولت برای کاهش زیانهای ناشی از شیوع ویروس کرونا دریافت کردند. 

    بروحی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ فضای ورزشی در استان وجود دارد، یاد آورشد: از این تعداد ۱۹۰ فضا شهری و مابقی روستایی هستند که در این بین ۶۴ فضای ورزشی استان، طبق ماده ۵ الحاق ۲ (واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی)، به بخش خصوصی واگذار شده است.

    براساس برآوردهای سه ماه پیش اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، شیوع ویروس کرونا، باعث کاهش ۱۲ میلیارد ریالی درآمد باشگاه‌های خصوصی این استان و متضرر شدن بسیاری از مربیان و باشگاه‌داران شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *