×
×

مدیر کل سازمان هوا شناسی گلستان
گلستان سفیدپوش می‌شود

  • کد نوشته: 2505
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۹
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: با ورود سامانه سرد و بارشی به استان، علاوه بر نقاط کوهستانی در مناطق کوهپایه‌ای و جلگه‌ای نیز بارش برف را پیش‌بینی می‌کنیم
  • تبلیغ هدفمند
    گلستان سفیدپوش می‌شود

    مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: با ورود سامانه سرد و بارشی به استان، علاوه بر نقاط کوهستانی در مناطق کوهپایه‌ای و جلگه‌ای نیز بارش برف را پیش‌بینی می‌کنیم.

    نوربخش داداشی اظهار کرد: در چند روز اخیر شاهد افزایش دما در سطح استان بودیم به‌طوری که روز گذشته اغلب شهرهای استان دمای بالای ۲۵ درجه را تجربه کردند.

    وی بیان کرد: از بعدازظهر و شب شنبه با نفوذ سامانه سرد و بارشی به استان، گاهی وزش باد شدید، کاهش محسوس دما، بارش باران و برف، مه غلیظ، در نواحی کوهستانی کولاک برف را خواهیم داشت.

    مدیرکل هواشناسی گلستان خاطرنشان کرد: در زمان فعالیت این سامانه کاهش ۱۸ تا ۲۲ درجه‌ای دما را داریم.

    داداشی گفت: در ابتدا بارش به‌صورت باران خواهد بود اما از اواخر وقت یکشنبه تا اوایل صبح سه‌شنبه، بارش برف را علاوه بر ارتفاعات، در مناطق کوهپایه‌ای و جلگه‌ای شاهد خواهیم بود.

    وی گفت: با توجه به برف و کولاک به همراه مه غلیظ در مناطق کوهستانی، اختلال در تردد از جاده‌ها در این مناطق دور از انتظار نیست.

    مدیرکل هواشناسی گلستان بابیان اینکه مقدار بارش در زمان فعالیت این سامانه تا ۵۰ میلیمتر پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: با توجه به‌شدت بارشها، آبگرفتگی برخی معابر عمومی و بالا آمدن آب برخی مسیل‌ها و رودخانه‌ها را خواهیم داشت.

    انتهای پیام

    منبع: ایسنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *